آدم ها-۱۲

دلم می خواهد بدانم بین این چند تا آدم، کدام یکی را بیشتر دوست داشتید؟ و البته چرا؟

راه دیگری برای پرسیدن بلد نبودم، جز اینکه اینجا بنویسم و بگویم اگر دوست دارید زیر همین پست کامنت بگذارید، اگر نه این کنار راه برای پیغام خصوصی هم هست، پست الکترونیکی. 

آدم ها  

 

+یعنی دارم آدم هامو قضاوت می کنم؟ نمی دونم که! 

+ دوست دارم بدونم آخه! 

+ این روزها موقع نوشتن بیشتر سرفه می کنم، نمی دونم چرا،کلا کلمه برام مساوی با سرفه شده، چه وقتی می نویسم، چه وقتی حرف می زنم! 

+ یعنی یکهو از نوشتاری به گفتاری شیفت می کنم و خوشحالم! 

+ دارم تاریخ بیهقی می خونم و الان « امیر محمد روزی دو سه چون متحیری و غمناکی می بود.»  

+ رای هاتونو درست می شمرم، قول می دم!

+ نباید تیتر این یادداشت رو می گذاشتم آدم ها-۱۲. کو آدم دوازدهم اگه راست می گم؟ 

+ همینا دیگه، مرسی که نظر می دین! 

+امیر محمد به غمگین بودنش ادامه می ده و الان « لختی تاریکی در وی پیدا شد»

نظرات 12 + ارسال نظر
مهدیار جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:20 ب.ظ http://joojekhoroos.blogfa.com

قبلنم گفتم آدم ۱۰ :)

نیلوفر جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:55 ب.ظ

ادم ها-۸
چون یه جورایی خیلی واقعی تو تصویر زیبایی از اونچه تو گوشه کنار شهره نشوندادی من این نوشته رو با cry on shoulder خیلی دوس دارم:D

esperanza جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:08 ب.ظ

خُب باید بگم که آدمهات همه دوست داشتنی هستن.یعنی خوب و تروتمیز نوشته شدن. واقعا از بینشون خوب رو انتخاب کردن سخته.
اما اگر بخوام بگم با کدومشون بیشتر ارتباط برقرار کردم باید بگم:

آدمها-3
آدمها-9
آدمها-6
آدمها-2
دوستشون دارم چون تم همشون تنهاییه آدمهاست. آدمهایی که تنهاییشون رو خودشون انتخاب نکردن.آدمهایی که دلشون می خواد از تنهایی دربیان اما بلد نیستن چکار کنن.هیچ کس نیست که بیاد دستشون رو بگیره بگه، همراه من بیا.بیا تا برایت بگویم...آدمهایی که کمک نیاز دارن، اما بلد نیستن که کمک بخوان یا کسی نیست برای کمک.
می دونی که خیلی ها در موردِ آدمها، زندگی روزمره، روزمره گیهای زندگی و تنهاییها می نویسن، اما نوشته های تو جزو معدود نوشته هاییه که هیچ وقت احساس نکردم آدمهاش غیر واقعی هستن.

و آدمهای شماره 12 فکر می کنم ما هستیم که تکه های خودمان را از میان آدمها پیدا می کنیم.

esperanza جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:11 ب.ظ http://sobriety.blogsky.com

راستی تاریخ بیهقی عالیه. بیشتر از تاریخ، یه اثرٍ هنریه.

zeinab جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ب.ظ

9

sara جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ب.ظ http://zdz.persianblog.ir

5 va 10 bad az onha ham 3

Minoo جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ب.ظ

من عاشق همه همه آدماتم .5 9 6 ... همشون ... تا حالا نظر ندادم ولی هر روز میام اینجا سر می زنم که ببینم چیزی نوشتی یا نه . همیشه ام آرزو می کنم که ای کاش از آدمات نوشته باشی...
کدومو خیلی خیلی دوس دارم ؟10
چرا ؟ چون شبیه خودمه شاید ... نمی دونم ...
ولی این آدمو بیشتر از همشون یادم موند
کدومو یکم کمتر ولی بازم خیلی زیاد دوس دارم؟ 5
چرا؟همیشه عشق آدمای دیوونه بودم...فک کنم این دیوونه ترینشون باشه...
ینی اولش مطمئن بودم 10 رو انتخاب می کنم ولی الان عین چی گیر کردم تو دو راهی... به هر حال ...
این که کدوم آدمو دوس دارمم با اینکه کدومو بهتر توصیف کردی زمین تا آسمون فرق داره
چون تو اونقدر معرکه می نویسی که میشه آدم یکم دوس داشت...

ش.ش یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:57 ب.ظ

بار هستی واسه این ادما صد برابره مری جونم

نمیدونم دلم می خواد بهت بگم خواهر کوچولوی منی تو این فحه یا نه
اما هستی دیگه حالا هرچی می خوای باش
از اون ادمای زندگیم هستی که هیچ وقت از یاد نمی رن حتی اگه یه چن وقتی گمشون کنی

علیرضا کیانی یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ب.ظ

هوم...آخه همه ی این آدما جالبن!
ولی اگه بخوام یکی رو انتخاب کنم : 10 (یکمی هم 4 :D)

+ تو آدم ها-۶ هم شیفت کرده بودیا ;-)

ساحل یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ب.ظ

دیر کردم. ببخشید. 2 روز اینترنت نداشتم.بعد هم هی خواستم موقع باشه که همه رو باز بخونم
رست راستش. خییلی سخت بو. تو همشون یه گوشه هایی از خودم بود. بچه که بودم. خاله دایی هام هی می گفتن: کدوم خاله تو بیشتر از همه دوست داری؟ کدوم دایی تو بیشتر از همه دوست داری. نمی فهمیدن آدم چه زجری می کشه
واسه اینکه اعصابتو خورد نکنم: به ترتیب 9 و 10

نگار دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ق.ظ

۸ و ۹ و البته ۶ به خاطر تصویرسازی خوبی که داشت.

حمیده شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:21 ب.ظ http://2nyaayeman.blogfa.com

5

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد