نمایشنامه در چند پرده

*پرده اول:چند دقیقه قبل

بازیگران:من،مامان،میلاد

میلاد:من پیتزا می خوام.
من:آره...آره..منم می خوام.مامان امشب شام پیتزا بخوریم.
مامان:آدم نون و پنیر بخوره،بهتر از این غذاهای بیرونه.
میلاد:ا..مامان،پیتزا دیگه.
مامان:خیلی خب.زنگ بزنین بیارن.من که پیتزا نمی خورم.بابا هم شام نمی یاد.فقط برای خودتون بگیرید.

 

*پرده دوم:چند دقیقه بعد

مامان:میلاد زنگ می زنن.پیتزا رو آوردن.برو از کیف من پول بردار.
میلاد:ام..خودم پولشو می دم.
من:تو؟؟!!
میلاد:فقط من بیشتر از تو می خورم ها.وگرنه نصف پولشو تو باید بدی.
من:باشه.من میل ندارم.تو بیشتر بخور.

*پرده سوم:چند دقیقه بعدتر

من:مامان،من توی خیابون مونده باشم،پول تاکسی هم نداشته باشم.میلاد حاضر نیست بهم پول قرض بده!چی شده پیتزا مهمونم کرده؟
مامان:خب...منم تعجب کردم،این کارا از میلاد بعیده!
من:مشکوک می زنه ها!

*پرده چهارم:چند دقیقه بعد از چند دقیقه قبل:

من:میلاد،راستش رو بگو.چی شده پیتزا بهم دادی؟
میلاد:چی؟آها...ام...خوشمزه بود؟!
من:آره!
میلاد:پولشو از کیف تو برداشته بودم!!