عنوان ندارد!

*خب،مثل اینکه کولی بازی های من نتیجه داد!!!

برای گرفتن قالب قدیمی تون برین اینجا.

 الان که قسمت ویرایش قالبها ارور می ده و نمی شه قالب رو عوض کرد.اما بهتره تا پشیمون نشدن قالب قدیمی تون رو بگیرید و سیو کنید.

*من  که تقریبا همون روز اول که سیستم عوض شد و بلاگ اسکای هنرهاش رو نشون داد وبلاگم رو منتقل کردم و مشکلی نداشتم،اما مثل اینکه دو روزه نمی شه وبلاگ رو منتقل کرد...(صفحه اول یک راهنمای انتقال وبلاگ گذاشتن که نمی دونم چقدر کمک می کنه.)

*ظاهرا که همه موافقین به اعتراض!

اسامی و آدرس وبلاگهای دوستانی که با اعتراض موافق بودن توی کامنتهای دو تا پست قبلی هست.اگر کسی دوست داره اسمش رو اضافه کنه تا طی چند روز آینده به یک نتیجه هماهنگ برسیم:

-می شه با این اسم ها یک ای-میل تهدید آمیز! برای مدیران بلاگ اسکای بزنیم.

-می شه همه وبلاگهامون رو به یک سرویس جدید منتقل کنیم.

-می شه تقاضا کنیم به اعتراض هامون رسیدگی کنن و مساله رو به طرز مسالمت آمیزی با مدیران حل کنیم.(روش گفت و گوی تمدنها!!)

-می شه یک وبلاگ گروهی جدید توی بلاگ اسکای ایجاد کرد و حرفها رو اونجا زد و آدرسش رو برای مدیران فرستاد.

-می شه این توافق نامه رو خوند و لیوانی آب خورد و لبخند زد و بی خیال شد...

*نمی دونم واقعا جواب می ده یا نه.نمی دونم توقعاتمون از بلاگ اسکای به عنوان یک سرویس رایگان معقول و منطقیه یا نه.نمی دونم من الان دارم از روی عصبانیت تصمیم می گیرم یا نه.فقط می دونم واقعا اینجا رو دوست دارم.به خاطر همه دوستهای خوبی که پیدا کردم.به خاطر آشنایی با نظرات و عقاید متفاوت.به خاطر لحظات شیرینی که اینجا داشتم.فکر می کنم خیلی ها مثل من همین احساس رو دارن...

*این سه پست اخیرم که همه ش شد اعتراض!!

پیشنهاد

*نمی دونم بلاگ اسکای تا چه حد ملزمه به اعتراض های ما جواب بده.

اما اگر شما هم مثل من فکر می کنین کار بلاگ اسکای اشتباه بوده (با توجه به یادداشت پایینی) لطف کنین و پیغام بگذارین تا یک متن مشترک تهیه کنیم و حداقل اعتراضمون رو به گوش مدیران عزیز!! بلاگ اسکای برسونیم.

ممنون از توجهتون.

 

 

 

عصبانیت!!!

خیلی عصبانیم!خیلی!!!

بلاگ اسکای خیلی محترم این یعنی توهین به تمام کاربران قدیمی که در طی این سه سال با تمام کمبودها و خراب شدنها و لوس بازیات ساختن و موندن.

این یعنی توهین به من و امثال من که راحت می تونستیم بریم سرویسهای بهتری مثل بلاگ اسپات یا بلاگفا.اما به خاطر اینکه اینجا رو خونه مون می دونستیم نرفتیم.

حالا من امروز صبح وقتی خواستم وارد سیستم بشم باید با پیغام خطا مواجه بشم؟

نمی شد یه خبری می دادی؟جدی فکر کردی سورپرایز می شیم و حال می کنیم؟!

فکر کردی خوشحال می شیم از اینکه می بینیم ما رو اصلا آدم حساب نکردی که حداقل با یه پیغام بهمون بگی قالبمون رو نجات بدیم؟

من فرشته ی خوابیده م رو می خوام، من صفحه ی صورتی مو می خوام٬من آهنگ خوابهای طلایی م رو می خوام...

حالا با خونسردی می گی امکان دسترسی به قالبهای قدیم وجود نداره؟با این قالب آسمان مسخره ت!(تنها قالب موجود!)

هیچ فکر نکردی من باید کلی وقت بگذارم تا فقط دوباره لینکهام رو وارد بلاگ رولینگ کنم؟

نو آوری و تغییر خوبه.خیلی هم خوبه.اما تو مسئولی در مورد اعتراض کاربرهای قدیمیت که حداقل خواسته شون به دست آورن قالبشونه!

*من قالبم رو خودم طراحی نکرده بودم و به هیچ کدوم از تگ هام دسترسی ندارم!

*این خشن ترین یادداشتم در طول وبلاگ نویسیم بود!

*دوستهای خوبم.کاربرهای قدیمی.موافقین اعتراض کنیم؟!!