عصبانیت!!!

خیلی عصبانیم!خیلی!!!

بلاگ اسکای خیلی محترم این یعنی توهین به تمام کاربران قدیمی که در طی این سه سال با تمام کمبودها و خراب شدنها و لوس بازیات ساختن و موندن.

این یعنی توهین به من و امثال من که راحت می تونستیم بریم سرویسهای بهتری مثل بلاگ اسپات یا بلاگفا.اما به خاطر اینکه اینجا رو خونه مون می دونستیم نرفتیم.

حالا من امروز صبح وقتی خواستم وارد سیستم بشم باید با پیغام خطا مواجه بشم؟

نمی شد یه خبری می دادی؟جدی فکر کردی سورپرایز می شیم و حال می کنیم؟!

فکر کردی خوشحال می شیم از اینکه می بینیم ما رو اصلا آدم حساب نکردی که حداقل با یه پیغام بهمون بگی قالبمون رو نجات بدیم؟

من فرشته ی خوابیده م رو می خوام، من صفحه ی صورتی مو می خوام٬من آهنگ خوابهای طلایی م رو می خوام...

حالا با خونسردی می گی امکان دسترسی به قالبهای قدیم وجود نداره؟با این قالب آسمان مسخره ت!(تنها قالب موجود!)

هیچ فکر نکردی من باید کلی وقت بگذارم تا فقط دوباره لینکهام رو وارد بلاگ رولینگ کنم؟

نو آوری و تغییر خوبه.خیلی هم خوبه.اما تو مسئولی در مورد اعتراض کاربرهای قدیمیت که حداقل خواسته شون به دست آورن قالبشونه!

*من قالبم رو خودم طراحی نکرده بودم و به هیچ کدوم از تگ هام دسترسی ندارم!

*این خشن ترین یادداشتم در طول وبلاگ نویسیم بود!

*دوستهای خوبم.کاربرهای قدیمی.موافقین اعتراض کنیم؟!!

 

نظرات 12 + ارسال نظر
سهیل جمعه 13 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:10 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام مریم خانوم . منم ماوفقم :(‌وبلاگم انتقال وبلاگ نمیشه همش ارور میده . نمی دونم چرا . وبلاگ منم قدیمیه . از سال ۸۲ شروع کردم . هر چی ام امیل میدم بلاگ اسکای جواب نمیده :(

احسان جمعه 13 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:12 ب.ظ http://raz-eshgh.blogsky,com

سلام مریم جان
منم با اعتراض شما موفقم
اعتراض نامتم تو وبلاگم قرار دادم
احسان از راز عشق

جلال جمعه 13 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:36 ب.ظ http://ahooora.blogsky.com

سلام
از اول صبح تا حالا دارم دیونه میشم
بلاگ اسکای هم با این مسخره بازیاش
من واسه بلاگ اسکای میل فرستادم شما هم میل بفرستین و اعتراض خودتونو بهش بگین
هر چند فایده ای نداره

پریدخت جمعه 13 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:51 ب.ظ http://pary.blogsky.com

سلام مریم جون

منم با تموم حرفایی که گفتی موافقم و مثل شما می گم :

این یعنی توهین به من و امثال من که راحت می تونستیم بریم سرویسهای بهتری مثل بلاگ اسپات یا بلاگفا.اما به خاطر اینکه اینجا رو خونه مون می دونستیم نرفتیم...

همه چیز توی این مملکت مسخره ست
حتی نفس کشیدن ...

مسیح جمعه 13 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:13 ب.ظ http://aaddee.blogsky.com

سلام

منم به عنوان یکی از کاربران قدیمی این سرویس دوست داشتنی ولی لوس و متکبر با تموم حرفاتون موافقم

اگه بلاگسکای هنوز نامی داره و کاربرانی جذبش می شن

بیش از اون که به خاطر عملکرد بسیار ضعیف و نامناسبش بوده باشه ، به خاطر وجود کاربرانی بوده که با تموم ناملایماتش ساختن و چراغشو روشن نگه داشتن

اگه قرار شد که نامه ای گروهی نوشته بشه منم آماده ی امضاش هستم

چون نوشتن نامه ی مستقل برای همه ( مخصوصا کاربران عادی ) ممکن نیست

یا حداقل اگه یه نامه نوشته بشه که همه مون سندش کنیم فکر کنم مناسبتر باشه

در هر حال از یاد نبریم که این یه سرویس رایگانه و صاحبانش حق هر نوع دخل و تصرف رو برای خودشون محفوظ می دونن

اگه ما ناراحتیم

می تونیم با یه اقدام هماهنگ همه مون وبلاگهامونو تو یه زمان مشخص از بلاگسکای منتقل کنیم به یه سرویس دیگه

که صد البته اونم رایگان خواهد بود و ...

و اما در مورد لوگو و لینکها

من شانس آوردم که عکس لوگوم و کد بلاگرولینگمو تو هاردم داشتم و دوباره تو قالبم گذاشتم

تو هم اگه تو تمپرری هارد خودت بگردی یا از دوستان دیگه بخواهی ممکنه بتونی به قالب قبلیت دست پیدا کنی

من فکر می کنم که با وجود دوستان خلاقمون بازم می تونیم قالب دلخواهمونو تو بلاگسکای داشته باشیم

...

سربلند بمونی و ایرونی


لات جوانمرد شنبه 14 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:18 ق.ظ http://laat.persianblog.com

من خودم یه عالمه وقت هست ننوشتم نمی دونم پرشین چه جوری هست ولی اونم گویا همین جوری خر شده ولی دیگه بلاگ اسکای خیلی دیگه خر شده ....اگه دعوای فیزیکی شد من در خدمتم :دی

ققنوس شنبه 14 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:36 ق.ظ

ای بر پدرشون !! ... فکر کنم به خاطر این جمله قبلیه منو پرتم کنن بیرون !! ... این قوانین و مقررات حالمو به هم میزنه ... زیر پا گذاشتن علنی آزادی بیانه ... دیگه اینجا چه فرقی با پرشین بلاگی که من ازش فراریم میکنه ؟ ... منی که یکساله نمینویسم الان احساس میکنم سیم خاردار کشیدن جلوی فکرم ! ...لعنت به توافقنامشون ... اصلا لعنت به همه چی ... اگه الان یکی از مدیراش جلوم بود یه تغییرات همیشگی تو صورتش میدادم !

رحمان شنبه 14 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.rahmanmiri.tk

دوستان من هم با شما موافقم
واقعا عجیبه این چه کاری بود که اینا انجام دادند
من قالبمو با هزار بدبختی درست کرده بودم
این توهین بزرگی به همه ماها بود

محسن ویه ری شنبه 14 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:36 ب.ظ http://inter1908.blogsky.com

این بلاگ اسکای منو بدبخت کرد
بخدا
لطفا اگه کسی میدونه چطور میشه قالب رو عوض کرد به من بگه
بخدا میام خوده شون پاشو میبوسم
به جان هرکس که دوستش دارید منو از این باتلاق نجات بدین
ای خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا .........

سینا شنبه 14 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:09 ب.ظ http://pesaretanha.blogsky.com

بابا وبلاگ من اصلا منتقل نمیشه ارر میده!

[ بدون نام ] شنبه 14 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:31 ب.ظ

ارههههههههههههههههه

سهیک..آخرین ترانه ی باران سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:18 ب.ظ http://tabar.blogsky.com

مریم جان با درود فراوان من هم بایک کارجمعی موافقم
خبرم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد