بای ذنب قتلت؟

تحصن توی مسجد دانشگاه ادامه داره.استادهای تمام دانشگاه های تهران(تهران،شریف،علم و صنعت،امیرکبیر،خواجه نصیر و ...) و دانشجوها توی تحصن شرکت می کنن.

شعار می دیم:به مادرم بگویید دیگر پسر ندارد.

آمارهایی که زدن به دیوار مسجد رو می خونیم،مفقودها،دستگیرشده ها،مضروب ها.رگبار گلوله که به روی مردم باز شده،دوستهای من آواره ی خیابونها شدن،گوشه و کنار صدای گریه می یاد.از دوستهامون خبر نداریم،جلوی اسم یکی زدن شهید،خشکمون می زنه.آمار غیر رسمی کشته شده های کوی چهار نفره(هنوز نمی دونم دقیق می شه تایید کرد یا نه،به نظرم خبر دقیقی نیست).جنازه ها رو تحویل نمی دن برای تشییع(این هم احتمالا شایعه س،من فقط نقل می کنم.).خبری که از دستگیرشده ها داریم اینه که توی وزارت کشور زندانی شدن.(کانال ارتباطی مون بسته س،واقعا نمی دونم چه قدر می شه اعتماد کرد.)

فاجعه بیشتر از چهار تا باتوم و پنج تا گاز اشک آوره.من اینهایی که نقل می کنم از شاهدان عینی ماجرا،از خود بچه های کوی،از دوستهام نقل می کنم:

-پلیس ها گاز اشک آور می انداختن که راه رو برای لباس شخصی ها باز کنن.

-یکی از بچه های فوق فقط رسیده پایان نامه شو توی توالت قایم کنه،بعدش فقط خون بوده...

-بالکونمون پر از سنگ شده بود،از پایین سنگ پرت می کردن طرفمون.

من عکسهایی که خودم با موبایل گرفتم خیلی بی کیفیته،سرعت اینترنت هم برای آپلود پایینه،اگر تونستم آمار احتمالی زخمی ها و مفقودها رو آپ می کنم.(لیست ناقصیه،چون رسانه و منبع رسمی نداریم.)


*این پست با توجه به آمارهای جدید ویرایش می شود.

*به این عکسهانگاهی بندازین. 

*اینجا هم عکس هست،نه از کشتارهای کوی البته.  

*جوراب ها و آدمها

جناب دولت!اگر بیست و چهار میلیون پشتوانه رای مردم پشتتون هست از چی می ترسین؟چرا مردم بی دفاع رو می زنین؟چرا موبایل ها رو بستین؟تمام سایتها چرا فیلتره؟حتی یاهومسنجر و گوگل ریدر هم قطعه.چرا همون ساعتی که توی میدون ولیعصر جشن مردمیه،چند قدم آنورتر توی دانشگاه گاز اشک آور پرت می کنین و بچه ها رو می زنین؟چرا مردم رو توی خیابون زیر مشت و لگد له می کنین؟

نظرات 12 + ارسال نظر
لینک لغت همکلاسی سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:23 ب.ظ http://link.kntoosi.com

سلام دوست عزیز
همکلاسی وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیر است
لینک لغت همکلاسی به هدف تبادل لینک با سایر سایت ها و وبلاگ ها امروز شروع به کار خواهد کرد
آدرس وبلاگ شما به لینک ها اضافه شده است
چنانچه مایل به تبادل لینک هستید و می خواهید در لینک لغت باقی بمانید، آدرس همکلاسی را به لینک های وبلاگ خود اضافه نمایید
سه روز دیگر وبلاگ شما بررسی می شود و چنانچه لینک همکلاسی در آن دیده شود، آدرس وبلاگ شما در لینک لغت باقی خواهد ماند

همکلاسی را با آدرس و عنوان زیر لینک نمایید:
www.kntoosi.com همکلاســــی

آدرس لینک لغت که وبلاگ شما در آن معرفی شده است:
link.kntoosi.com

موفق باشید.

مرجان سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:51 ب.ظ

درباره دستگیر شده ها من یه جایی خوندم که ریختنشون توی یه پارکینگ نزدیک وزارت کشور و دارن ناجور شکنجشون میکن طوری که صدای داد و فریادشون بیرون میاد . البته مطمئن نیستم که خبرش موثق باشه .

مرجان جانم درسته جریان وزارت کشور،بچه هایی که آزاد شدن تایید می کنن.

تربن سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:12 ب.ظ http://tarbon.blogsky.com

راه قطره را شاید
رود را هم می‌توانند بند بیاورند؟

آذین سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ب.ظ

آی مریم
مریم...

مواظب خودت باش
باید بمانیم
باید طاقت بیاریم..

یک پلی تکنیکی سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:49 ب.ظ http://reality.blogfa.com

به نام خداوندگار عدالت



کم کم جمعیت تمام دانشکده های دانشگاه به یکدیگر ملحق می شدند و با قدمهای محکم سرود " یار دبستانی من" را سر میدادند. بله، امروز روز بلند شدن صدای قلب تپنده ی نهضت دانشجویی بود. امروز صدای " گفتیم که تقلب بشه.....ایران قیامت میشه" از بام پلی تکنیک به گوش میرسید. امروز فریاد های " خمینی کجایی؟ موسوی تنها مونده" حتی از بیرون دانشگاه هم به گوش می رسید. امروز تقریبا تمام اساتید پلی تکنیک در اعتراض به لگدمال شدن شخصیتشان در مسجد دانشگاه، تحصن کردند. 125 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه شریف در اقدامی بی سابقه یکجا، استعفا دادند. دانشجویان بیشماری در اجتماع پرشور از اساتید متحصن حمایت می کردند و با تشویق، شعار " اساتید باغیرت...حمایت!حمایت!" را سر میدادند. برای یک هفته امتحانات پلی تکنیک به علت ترس جانی دانشجویان کنسل شد. دیشب در کوی دانشگاه و خوابگاههای دانشگاه صنعتی اصفهان، عزیزانمان را با لگد و مشت پذیرایی کردند. بمیرم برای آن پانزده زخمی که بی صدا و مظلومانه به بیمارستان و سپس به محلی نا معلوم انتقال داده شدند. دیشب در خوابگاههای پلی تکنیک نشانی از خواب بر چشمان دانشجویان نبود. همه مشغول آب جوش درست کردن بودند تا بتوانند در مقابل شوک الکتریکی، باتوم، زنجیر و در نهایت گلوله از خودشان دفاع کنند. امروز میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی تا به حال چنین جمعیتی را به خود ندیده بود. دانشجویان پلی تکنیک از چهارراه ولیعصر، دانشجویان شریف از درب خیابان آزادی، دانشجویان دانشگاه تهران از درب خیابان انقلاب و صدها دانشجو و مردم دیگر برای اعتراض به ناپدید شدن رایشان به دعوت میرحسین، لبیک گفتند. جهان شاهد اعتراضی بی سابقه بود. این همه جمعیت ساکت بودند و فقط انگشت سبزشان را به نشانه اعتراض رو به آسمان برده بودند. شاید سکوتمان را جهانیان بشنوند! ایران در اعتراض است. صدا و سیمای ایران همچنان ما را اراذل و اوباش می نامد! دانشجویان نخبه ای که رتبه های آنها در کنکور زیر 1000 بود...بله! خوب به چهره های بهت زده مان نگاه کنید، ما اراذل و اوباش بودیم! همه بدانید! در ایران اینگونه با نخبه هایشان رفتار می کنند. ...

....


یک پلی تکنیکی

مداد سیاه سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:52 ب.ظ http://daftarmashq.persianblog.ir

امروز صبح من خبر آزاد شدن یکی سری از بچه ها رو که دو شب پیش دستگیر شده بودن رو موثق دارم...
برادر همکلاسم یکیشون بود که مطمئنم آزاد شده...

لاریجانی امروز توی صحن مجلس اعتراض کرد.
نمیدونم چی به سرمون میاد...

یکی که دلش پره اما نه مثل همه چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:47 ق.ظ

گمان نمی کنم ۴ سال بودن احمدی نژاد اینقدر خرابی برای ایران به بار میاورد که این اعتراض بی جا به شمارش آرا و اغتشاشات از قبل برنامه ریزی شده بعدش به بار آورد.تقلب اون هم ۱۱ میلیون؟منطقی باشید!وقتی خود تاج زاده در دولت خاتمی مسئول برگزاری انتخابات بود اعتراف می کرد که جابجایی چند صد هزار رای هم غیر ممکنه چه برسه به میلیون اون هم ۱۱ میلیون!
از طرفداران کسی که دم از قانون مداری میزد بعیده و البته هیچ چیز بعید نیست که در این مملکت همه فقط خودشان را می خواهند و بس.از کسی که می گفت آمده ام تا دروغ نگویم..ارزش ها را پاس بدارم...حالا با خیال راحت نشسته و ملت باید بروند در خیابان ها که از ادعای اش طرفداری کنند.ملت باید تاوان خودسری و بی قانونی کسی را بدهند که مدعی تقلب است چون رای نیاورده و از همان اول صبح هم دامن می زنند که اگر فلانی رای نیاورد حتما تقلب شده است!!به این می گوید دموکراسی.آزادی!فقط ما باید رای بیاوریم و الا تقلب شده است!!
از آن طرف هم احمدی نژاد با حرف های نسنجیده اش.
متاسفم برای مردمی که عقل را گذاشته اند لب تاقچه و احساسشان هم احساس خوبی نیست.
برای آبادی ایران هم که شده به قانون و به خودمان و به هموطنمان و به رای همه و به انسانیت احترام بگذاریم.
چه فایده؟وقتی عقل ها همان لب تاقچه اند.
شایعه پشت شایعه. ۱۰۰۰ تا کشته در امروز!مثل همان نظر سنجی ها و ادعای رای ها.
مردم نا شکری هستیم..مردم بی قانونی.مردم بدی.کاش رگبار را بگیرند سمتمان تا نبینیم نابودی ایران به دست ایرانی را!

دوست عزیز...خدا کند فقط چهار سال باشد!یعنی احمدی نژاد فقط برای چهار سال دارد اینجوری مردم را به خاک و خون می کشد؟برای چهار سال دروغ می گوید؟برای چهار سال نیمه شب می ریزد توی خوابگاه دانشجوها را می برد؟!شما این زمزمه های مادام العمر شدن ریاست جمهوری را شنیدید قبل انتخابات؟شما از ارتباط گرم چاوز و آقای احمدی نژاد خبر دارید؟می دانید چاوز تا آخر عمرش رئیس جمهور می ماند؟آقای موسوی هر جا ما رفتیم همراهی مان کرده اند!خانم رهنورد توی دانشگاه همراه ما تحصن کرده اند!شما می دانید آقای احمدی نژاد با خیال راحت رفته اند روسیه سفر؟می دانید شعار آقای موسوی مقاومت،مسالمته؟می دانید از مردم درخواست حفظ آرامش دارند؟
بله! حرف ما هم همین است!به رای مردم احترام بگذاریم!به مردمی که حضورشان بعد از رفراندوم دوازده فروردین بی سابفه است!مطمئن باشید این ده میلیونی که بعد از چندین سال رای داده اند نیامده اند که اوضاع چهار سال پیش را تثبیت کنند!
اصلا اینها به کنار سیصدهزار رای کروبی بامزه نیست؟!!
فعلا که رگبار به سمت ما باز شده!خیالتان راحت،شما در امانید.

مرجان چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:13 ق.ظ

دریغا که ایران ویران شود کنام پلنگان و شیران شود

حالگیر چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:35 ق.ظ http://www.salsabill.blogfa.com

سلام
مریم ! اینجا هیچ خبری نیست! انگار نه انگار! مردم سرشون رو عین کبک کردن توی برف!

نسیم چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ب.ظ http://www.nasimtt.blogfa.com

سلام
من آپ کردم
بیا و نظرتو بگو
دیگه حالم از این همه دروغ به هم میخوره
میخوام بزنم به بیابون آخه گرگ بیابون از این دولت متمدن تره

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:28 ب.ظ

اگر خبر تحکیم وحدت در تایید کشته شدن ۵ دانشجو (مبینا احترامی، فاطمه براتی،کسری شرفی،کامبیز شعاعی و محسن ایمانی) و خاکسپاری مخفیانشون درست باشه، این جنایتو به تو و تمام جامعه ی دانشگاهیان و تمام ایرانیانی که ممکنه هنوز شعر "بنی آدم" یادشون مونده باشه تسلیت می گم.
امیدوارم عاملانش تاوانشو بپردازن هرچند به وجود عدالت شک دارم.

هنوز این اسامی تایید نشده دوست عزیز.هر چند چه حمله به کوی کشته داشته باشه و چه نه از عمق فاجعه کم نمی کنه.

پیمان چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:00 ب.ظ http://www.sepehrdad.blogfa.com

یه روایت از جنایت های 24 خرداد. تلاش می کنم روایت های دست اول را هم جمع آوری کنم. پیش از این که فیلتر شوم اگر لینک بدهید خیلی ممنون می شوم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد