تولد عید شما مبارک!

خانواده ی عموی مربوطه رفتن مسافرت،تنهاس تمام عید رو.ما می ریم عید دیدنی.مامان و بابا می رن طبقه پایین،من و میلاد می مونیم پیش عمو ی مربوطه.دلیلش هم روشنه،ساعت هشت شبه و ما می خوایم کلاه قرمزی ببینیم.(در تمام عید دیدنی هایی که با این ساعت تصادم داشته ما خیلی جدی گفتیم:تلویزیون رو می شه روشن کنین بی زحمت؟الان کلاه قرمزی شروع می شه!)

میلاد داره آهنگ بلوتوث می کنه برای عموی محترم.بعدش هم اعلام می کنه:من عاشق سکوت های علیزاده م بین آهنگ هاش.

حالا کلاه قرمزی داره می خونه:تولد عید شما مبارک که عمو از نظر میلاد مشعوف می شه.

پیشنهاد می ده:می خواین کنسرت همنوا با بم شجریان رو بگذارم ببینین؟علیزاده تار می زنه.

من و میلاد رومون نمی شه بگیم نه!داریم کلاه قرمزی می بینیم.

تلفن زنگ می زنه،شجریان داره می خونه،عمو می ره توی اتاق.

من:میلاد بدو بزن کانال دو،صدای اینم کم کن،تلویزیون رو بلند کن.

میلاد با پنج تا کنترل توی دستش عملیات نجات انجام می ده،صدای عمو از توی اتاق می یاد،عملیات نجات طول می کشه،موفق می شیم.دی وی دی پلیر کلا خاموش شد،کل دستگاه می ره روی هوا.

کلاه قرمزی ظاهر می شه.قراره به عمو بگیم:اومدیم صداشو زیاد کنیم نمی دونیم چی شد رفت روی تلویزیون،حالا بی خیال.

عمو بر می گرده،میلاد جمله ی از پیش طراحی شده رو می گه،بدون حالا بی خیال.

عموی محترم نگاه می کنه:اِاِاِ..خب شما که کلا خاموشش کردین،الان درستش می کنم.

ما با دهان باز نگاه می کنیم،کلاه قرمزی می رود،شجریان برمی گردد.دارد می خواند همچنان!

نظرات 11 + ارسال نظر
پسرک مزخرف شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:53 ب.ظ

.. .

.. خداوندا.. آنقدر سطح درک و شعورم را بالا ببر که شرایط ها

را خوب درک کنم از آدم ها درک عمیق پیدا کنم ..و بفهمم و

بفهمم و بفهمم هر آنچه که لازم است..! . همانا اوست

آفریدگار یکتا ..آمین.

حسام شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:34 ب.ظ

عموی مربوطه یکی از کسانیه که من احساس میکنم خیلی به نزدیکم...چون شجریان باز خفنی هست...کاش شما برادر زاده ها هم به عموتون میرفتید

هانیه شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:37 ب.ظ http://aztobato.persianblog.ir

باز تو بگی که خوبه! من به این گندگی هم ساعت هشت همینو می‌گم!

فائزه شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:05 ب.ظ http://lined.blogfa.com/

=)) فک می کنم کسیکه بشناسدت خیلی راحت می تونه توصیفاتت رو تجسم کنه. حتی لحن جمله ها و عکس العمل ها رو. ؛) عیدت مبارک راستی. :*

هامون یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ق.ظ http://tasteofdeath.blogfa.com

با سپاس از این قیاس مع الفارق!...کلاه قرمزی بدون شک٬ بهترین برنامه ی نوروزی امسال است. با درود به حمید جبلی٬ ایرج طهماسب و - البته - دنیا فنی زاده: عروسک گردان کهنه کار

علی یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:15 ق.ظ http://www.patinage.wordpress.com/

غصه نخور! منم یکی دو قسمت اول‌ش رو از دست دادم! اما بقیه‌ش رو دیدم (:

مژده یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:57 ق.ظ

تنها دلخوشی عید امسال من.
هنوز همونقدر خوب بداهه میگه این جبلی. شخصیت عروسکا واقعاْ در اومده.چقدر من توی این چندسال از دست این عروسکای بی‌مزه و مجریای جیغ جیغو حرص می‌خوردم...
حیف... ما کلاقرمزی و خونه‌ی مادربزرگه و زی‌زی‌گولو داشتیم ولی بچه های الان...

حسین یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:00 ب.ظ

http://akbaryhoseinymailcom.blogspot.com/


تاراه قلندری نپویی نشود

قنبیت دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ق.ظ http://www.ghonabit.blogfa.com

حیف چند قسمتشو از دست دادم بی صبرانه منتظر دی وی دی شم که بیاد
راسی من چندجا سوتی دادم گفتم تولد عید سما مبارک بعدش واسه اینکه ضایع نشم گفتم به قول کلاه قرمزی

عید شمام مبارک
موفق باشید و بیشتر آپ فرمایید

سپیده دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:31 ب.ظ

عیدت خوش خانومی....سالت خوش تر

فریبا دیندار چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:35 ب.ظ

هی هی هی هی...



می دونی این چه نوع خندیدنیه مریمی؟! :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد