گلی خوشگلی

*سوار هر تاکسی که می شم هنوز جام گرم نشده آقایی می خواند:

گلی خوشگلی گلی محشری           گلی از همه دل می بری

گلی واسه من،گلی واسه عشق       از همه مغرور تری

 

فکر کنم البته مغروره.توی یه تاکسی دیگه زیباتری بود،یک نسخه هم توی آژانس شنیدم که فکر کنم می گفت از همه مقرون تری.(دقیقا اینجا منظور از مقرون چیه؟یعنی گلی خیلی خوبه اصلا کادو اینا نمیخواد؟تازه پول ناهار و کافی شاپ هم حساب می کنه؟یعنی گلی خیلی مقرون به صرفه س؟)

 

این بود انشای من در شب امتحان خل کننده کلیله و دمنه!

 

نظرات 8 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ق.ظ http://doudkesh.blogfa.com/

یادم به چندسال پیش افتاد که دی‌جی مریم یهو مد شد و از هر جا که رد می‌شدی و هرچیزی که سوار می‌شدی و از هرجا صدایی می‌اومد، می‌کوبید به سرت که:

دیگه حرفام نداره رنگی
واسه تو من میدونم
میدونم

از ابر چشمام بیهوده بارون می باره خوب میدونم

یه یه یه ...
-----------------------------------
و یه خاطره اینکه من تا اونجا که به یاد دارم هر وقت سوار خط انقلاب آزادی می‌شدم همه یه آهنگ رو از شهرام صولتی میذاشتن. همون خواننده‌هایی که حالم رو به هم میزدن!

فریبا سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:01 ب.ظ

گلی از همه زیباتری...
من همیشه با این اهنگ رقصم می گیره! ازشم خوشم نمی ادا! ولی خب چه کنیم؟! شاده...
به نظرت اینایی که این شعرارو می گن واقعا فکر می کنن شاعرن؟! ا ا ا ...حتما باد تو غبغباشون می اندازن که شعرشون رو یه خواننده خونده حتما کلی هم ذوق می کنن نه؟! اگه منم از اون دسته شاعرا بودم در وصفت یه شعر می گفتم مریم جونم...شاید اینطوری می شد :مری خوشگلی مری دلبری مری از همه محبوب تری...
این الان نظر شد یا چرت و پرت؟! خودمم نمی دونم...
همین دیگه! شاد باشیم!!!!

امیروسین سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:36 ب.ظ

حالا امتحان رو خوب دادی؟ ما که باید ۱۲۶ صفحه می‌خوندیم و من ۵۰ صفحه‌ش رو به طور کلی نرسیدم بخونم. امتحانش هم فقط جمله‌های عربیش رو داده بود...

نگ نوج چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ب.ظ

به جای اینکه شعرای بند تنبونی حفظ کنی حواست باشه نوبت شعرت یادت نره کلوچه جونم.

شرکت نرم افزاری بیگ روبو Big Robo چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:15 ب.ظ http://blog.bigrobo.com

سایت با قالب وبلاگ

دوست عزیز سلام

به علت علاقه اکثر وبلاگ نویسان تخصصی ، به راه اندازی وبلاگی با نام اختصاصی خود و بدون اجبار در داشتن نام دامنه هایی مانند blogfa , persianblog و غیره ، همچنین داشتن ایمیل با پسوند سایت اختصاصی خود، شرکت Big Robo سرویس جدید" سایت در قالب وبلاگ " را ارائه نموده است.
برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمائید:
http://blog.bigrobo.com
و یا با شماره تلفن 77510844 (021 ) تماس بگیرید.

شادی جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:20 ق.ظ

از این آهنگ خاطره ی خوبی دارم. یه بعد از ظهر خیلی خوبم رو در حالی که این آهنگ از یه جایی شنیده می شد با یه دوست خوب تر گذروندم.

زنان کلیکی یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:54 ب.ظ http://www.clickwoman.blogsky.com

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>
http://www.iranmaxim.blogsky.com
ثبت نام در جایزه 800 دلاری و 3000 دلاری

http://www.clickwoman.blogsky.com
زنان کلیکی

[ بدون نام ] دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ

گلی از همه مهروتری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد