1-هی آدرس وبلاگم رو از توی ارکات برمی دارم،دوباره می گذارم،برمی دارم،می گذارم…خب دلم نمی خواد همه ی دوستها و فامیلها بیان وبلاگم رو بخونن.اما به قول یکی مگه چی می نویسی توی این وبلاگ؟مگر جز عقاید و حرفها و نظراتته؟یعنی می ترسی بقیه بفهمن تو چی فکر می کنی؟چرا می ترسی از خودت بودن؟

2-من خودم هستم.همین خود خودم.با تمام عقاید و حرفها و دل تنگی ها و شادی ها و غصه ها و خنده هام.نمی تونم عوض بشم.نمی تونم با سلیقه ی هر کس خودمو بسازم...

3-راستی تو چرا فکر می کنی من عوض شدم؟!اگر دید خودت نسبت به همه چی عوض شده دلیل نمی شه من هم تغییر کرده باشم.

4-یکی از دوستهام می گفت:توی ماشین با مامانم جر و بحث می کردیم.من می خواستم مرضیه گوش بدم مامانم اصرار می کرد که سیاوش قمیشی بگذاریم!!

نظرات 14 + ارسال نظر
لات جوانمرد جمعه 25 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:13 ب.ظ http://laat.persianblog.com


خیلی با کسی که این حرف رو بهت زده موافقم ...خدایی خوب گفته ...زت چوغ

آرش شنبه 26 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:54 ق.ظ http://arash63.blogsky.com

ماه مهر شنبه 26 دی‌ماه سال 1383 ساعت 03:05 ب.ظ http://mahemehr.blogsky.com

:)

[ بدون نام ] شنبه 26 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:42 ب.ظ

یاحق...حالا چه بهش بر میخوره...نه! تو عوض نشدی...عوض نمیشی...عوض هم نخواهی شد...((اصلا مگه عوض شدن بده...خوبه نگفته عوضی شدی...

می شه بپرسم شما؟!

پسر مثبت یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1383 ساعت 06:22 ب.ظ

سلام
منم با اینکه همه بیان بخونن موافقم مگه چی اینجا می نویسی و مهم اینه حرفات مال خودته.
در مورد عوض شدن میتونم اینا بگم تغییر تو زندگی خیلی خوبه البته از نوع مثبت حالا تو رو نمیدمنم از کدام نوعش هستی ولی امیدوارم اگر تغییری کردی از نوع مثبت باشه
موفق و پیروز باشی

یاس سفید* دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:48 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

* خود بودن که ترس نداره *
اولا: بذار همه بدونن کی هستی...بر خلاف عقیده ی خودت ممکنه یه عالمه بهت حسودی کنن...بعدشم زنگ بزنن بگن میشه ماهم عضو بلاگ اسکای بشیم؟ این جریانش چیه؟
اونوقت اگه یکم بهشون پا بدی میبینی:اوووووووووواه...وبلاگ من و تو کیلو چنده...وبلاگ خاندایی و خانعمو پرطرفدارترین بلاگها شناخته میشن.اونوقت بیا و از صفحه اینترنت اینارو بنداز
بیرون! دیگه وای به حالمونه!!!
باید بریم دنبال یه هکر حسابی بگردیم که جا برای ماهم باز بشه.میگی نه...تو آدرس بلاگت رو بده ارکات ببین چی میشه!!
دوما: ماهمه خود خودت رو دوست داریم.
یه دختر دوست داشتنی بدون نقاب...بدون تظاهر...بدون ریا.
(درگوشی: میدونی من همیشه تورو با لباس صورتی تصور میکنم..نمیدونم چرا..شاید به خاطر رنگ اینجا.)
سوما:یکم بشین جای اون ببین دنیا رو چه جوری میبینه..ضرر که نمیکنی هیچ با دیدگاهشم آشنا میشی.نه؟
چهارما هم: منم میگم هیچکدوم یا فریدون بذارید گوش بدیم یا
اندی((آره...آِره...دوست داره...))

میم چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:54 ب.ظ

سلام
باور کن سخته باور این خواب شیری
باور کن همه دوسداریم ارزوهامونو
باورکن میپرستم خدای بزرگو خوبو که دل گزاشته تو سینم عاشق بشم بپرستم توخوبووووو
باورکن بارون میاد و دلم تنگه برات
باورکن که باور میکنم بیاووو ببخشم
خدایا خدایا خواهش میکنم کاری کن بتونه ببخشتم
خدایا خدایا خواهش میکنم کاری کن همه برسن به ارزو های خوبشون
باور کن باور نمیکنم نتونی کمکم کنی .
خدایا تو کمکم کنبتونم اون توری باشم که او بخواد همیشه باشه دستش تو دستم ...

الناز جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 09:31 ب.ظ http://longlive.persianblog.com

سلام...خیلی از بلاگت خوشم ‌میآد...بنویس...و فقط فقط واسه دله خودت!

mino شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 09:22 ب.ظ

hi ... ija barf miad top
ina nematan

مهران شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:03 ب.ظ http://bobogoal.blogsky.com

سلام دوست کم پیدای من : ۱ . به نظر من همه ماها ٬ تو هرجا و تو هر زمانی فقط باید خودمون باشیم : ی مریم ناب - ی مهران ناب و.... چون این نکته می تونه چراغ راه ما باشه و خیلی جاها به ما کمک کنه .
۲ . نمی دونم به نظر تو عوض شدن با تغییر هم معنی است یا نه : اما تغییر اصلا بد نیست بلکه لازمه و همه ماها روز به روز تغییر می کنیم ولی این تغییر باید در جهت مثبت باشه .
۳ . من هم ی مدتی عاشق قمیشی بودم اما خیلی وقته که دیگه از گوش دادن به آهنگ هاش لذت نمی برم .
۴ . آپدیت شد . این بار زود بیا .

علی سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 09:09 ب.ظ http://alilovegood.persianblog.com

سلام خوبی مریم خانوم؟منم مثه تو ام تو وبلاگم چیزه خاصی نمی نویسم اما به هیچ کس آدرسشو نمیدم نه تو چت نه تو دوستام چون خیلیا ظرفیتشو ندارن و فکرای دیگه می کنن الان تموم پستاتو خوندم خیلی قشنگه خیلی وقت کردی به منم سر بزن خوشحال میشم منم یه وبلاگ خرابه ای دارم که گر چه لیاقت تشریف فرمایی شمارو نداره (وای مخم ترکید خواستم یه جمله ی قصار بگم کم اوردم)تو که اینقد قشنک می نویسی بیشتر آپ کنو مارو فیض بده خوش باشی مریم جان خدافظ

درام پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 04:28 ب.ظ


هلاکتوم

miladmovie سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 05:28 ق.ظ http://www.miladmovie.com

ای ول مامانه !!!

مولوود دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:07 ق.ظ

سلام.مریم میشه یه عکس از خودت بزاری توی وب لاگت؟اگه ممکنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد