1- امشب شب یلداست.بلندترین شب سال.بچه که بودم خیلی شب یلدا رو دوست داشتم،چون فکر می کردم تو شب یلدا آدم می تونه یه عالم بخوابه!بزرگتر که شدم عاشق آجیل زمستونی ها و هندونه های شب یلدا شدم،با اون کرسی الکی که درست می کردیم.یه میز کوچولو می گذاشتیم وسط سالن،بعد روش پتو می انداختیم و می رفتیم زیرش و کلی حس کرسی بهمون دست می داد!اما الان هیچ حس خاصی ندارم در مورد بلندترین شب سال!
2- چرا به فکر هیچ کس نرسیده برای ماشین ها دستشویی بسازه؟!
نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 05:46 ب.ظ http://www.lost-note.persianblog.com

یه بنده ی خدا یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 06:13 ب.ظ

( بنام تو ای ارام جان ) ............. شب یلدا شاید یه شبی مثل شبهای گذشته باشه با این تفاوت که یک ثانیه از شب قبلش طولانی تره و شاید همون شبی باشه که در راه است ؛ راهی که رهپویان ان در انتهای شبش به صبح ظهور اقا حجت ابن الحسن ( عج ) متصل میگردند و از طولانی ترین ظلمت تاریخی بشریت خارج و به نور هدایت متصل می گردند .............. شب یلدا بر همگان خجسته و مبارک باد .... دلهایتان نورانی و شبتان پر ستاره ..... عزت زیاد / سر فراز باشید

مریم یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 06:41 ب.ظ

دوستت دارم
قلبم برای تو
فکرم به راه تو
عمرم به پای تو
زندگیم از ان تو
خدایا خدایا

پسر مثبت دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1382 ساعت 01:02 ق.ظ

من اولا میگفتم چقدر طولانی؟؟؟؟؟؟؟؟
بعد ها فهمیدیم ای بابا همش شاید ۱ ذره بیشتر باشه شاید یه دقیقه
امشب بخورید و بیاشامید ولی به فکر بعضی ها باشید
اگه گفتین کییا؟؟؟؟؟
خوب معلوم بزرگای فامیل که افتادن تو خرج
خوش باشید بچه ها

[ بدون نام ] دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1382 ساعت 10:03 ق.ظ http://nana.blogsky.com

می تو!

محمد یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 09:48 ب.ظ http://www.geocities.com/mohammad_208/

ok

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد