بدبختی از این بزرگتر؟بنده به شدت عاشق گلام شده بودم.یه دسته گل نرگس با دو تا رز فوق العاده سرخ.حالا همه شون پژمرده شدن.هر کاری می تونستم کردم که بیشتر نگهشون دارم.با نرگس ها هیچ کاری نمیشد کرد.اما گل سرخ ها رو خشک کردم.با این همه خشکش مثل تازه ش نیست که.تا حالا تو عمرم گلهای به این خوشگلی ندیده بودم.اگه بدونین وقتی رو گلبرگاشون آب می ریختم چقدر خوشگل میشدن...هی روزگار!!(قابل توجه نازنین جونم!).
پیوست:این هفته به شدت هفته ی خوبی بود.احساس می کنم این همه خوش بختی تو دلم جا نمیشه!
نظرات 6 + ارسال نظر
فرمانروای سرزمین خورشید پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 09:16 ب.ظ http://landofsun.blogsky.com

سلام.
گلها رو واقعآ نمیشه کاریشون کرد.
اما اگر جای سرد باشن بیشتر می مونن.
همیشه و همه لحظه هات توام با شادی باشه

مریم و سعید پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 09:50 ب.ظ http://saghf.blogsky.com

سلام . ایشاالله همیشه مث گلا شاد و شاداب باشید ...

چشم تو چشم پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 09:52 ب.ظ http://eye2eye.blogsky.com

درسته که گلا پژمرده شدن ..
ولی عمرت که نتمومیده !
پس توی عمرت گلای قشنگ تر هم خواهی دید ..
نه ؟

جوتی جمعه 28 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 11:32 ق.ظ

میشد یه عکس ازشون بگیری بذاری دسکتاپ ویندوزت... که همیشه بموننُ من این کار رو با گلهای باغچه عمه خانمم کردم

فیروزه جمعه 28 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 09:13 ب.ظ

آی منم هر کاری کردم این گل نرگسام رو نگه دارم نشد.کلی الان دپرسم به خاطر این موضوع

لاکی شنبه 29 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 07:32 ب.ظ

برا بیتا دعا کن
از اول پاییز تا حالا
هیچی نمی خوده
خوره خوابه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد