لوازم تحریری غلغله ست.به زور خودم رو جا میدم.یه سری خرت و پرت میخرم.کتابامو میگیرم.دارن از دستام میفتن.کی تابستون تموم شد؟هنوز یه عالم کار مونده که دوست داشتم بکنم.پس کو اون همه شاهکار ادبی که قرار بود توی تابستون بنویسم؟روسریم داره لیز میخوره.پاکت نامه داره از دستم میفته.افکارم دارن از توی مغزم میرن بیرون.کیسه ی مداد خودکارها رو محکم تر میگیرم.دستم رو حلقه میکنم دور کتابها.از بین همه ی چیزایی که خریدم فقط جامدادیو رو دوست دارم.همون که روش عکس اسنوپیه.فکر کنم دست دخترداییم که تازه داره میره مدرسه دیده بودمش.دلم خواسته بود.فکر کنم برای مهدکودک مناسبتره تا دبیرستان!خانومه میگه:بازم جامدادی داریم ها.میگم:همینو میخوام.خوشگله.دلم میخواد مثل بچه ها پا بکوبم زمین.به مامانم بگم از این جامدادی ها میخوام.از همه رنگش.ده تا برام بخر..آوازه خوان زنگ میزنه تو گوشم:باز ای الهه ناز....با این صدای ناجورم باهاش میخونم.لپم هنوز باد داره.آخ...ماشینه بوق میزنه.دارم دستی دستی خودمو به کشتن میدم.گر دل من نیاسود...از گناه تو بود.....راننده چند تا فحش بهم میده.من که اینقدر میترسم پس چرا مثل بز از خیابون رد میشم؟برگها زیر پام قرچ قرچ میکنن.هنوز پاییز نشده این همه برگ ریخته.مثل خلها روی برگها لی لی میرم.دلم میخواد تا آخر دنیا برم و برم و برم.آخ..کتابا از دستم میفتن.به جهنم.پاکت نامه رو میندازم تو صندوق پست.ای نامه که میروی به سویش....میرسم خونه.کتابارو پرت میکنم روی میز.آهنگ رو عوض میکنم.ای بهار دلنشین....از این آهنگ عطرهای دوست داشتنی میزنه بیرون آدم یاد یه عالم خاطرات دوست داشتنی میفته.با ذوق جامدادی رو نشون مامان میدم:ببین چقدر خوشگله.میگه:آره.چلچراغ رو میگیرم و شروع میکنم ورق زدن.پرتش میکنم اونور و زمزمه میکنم:تا بهار دلنشین...

نظرات 5 + ارسال نظر
نسیان شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 04:56 ب.ظ http://aaaa.blogsky.com

چچچچچچچچچچچلللللللچچچچچررررراااااغغغغ

ققنوس شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 04:58 ب.ظ

چه زود گذشت :(

نوشین شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 09:33 ب.ظ http://www.lost-note.persianblog.com

بنام اهورا مزدا
سلام میدونی منم دلم جا مدادی میخواد اما بچه ها مسخرم میکنن میگن نا سلامتی داری دیپلم میگیری خره .من جامدادی میخوامممممممممممممممممممم

سروش شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 11:00 ب.ظ http://soroosh.blogsky.com

مگه آدم باید واسه حرف مردم زندگی کنه؟ اصلا مثل بچه ها پا بکوب به زمین بگو جامدادی میخوام..چه عیبی داره؟

یاسمین یکشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 06:54 ب.ظ

همیشه همین طوریه):

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد