یه کم عمو شلبی!

یک تور ماه گیری ساخته ام
امشب میخواهم ماه را شکار کنم
آن را دور سرم چرخ خواهم داد
و قرص بزرگ ماه را خواهم گرفت
فردا نگاهی به آسمان بکن
اگر ماه را در آن ندیدی
بدان که آخر سر شکارش کردم
و انداختمش توی تور
اما اگر ماه همچنان میدرخشد
یک ذره پایین تر را نگاه کن
و مرا ببین که با ستاره ای
در تور ماه گیری ام در آسمان پرواز میکنم
                         *******************
راهی پیدا کرده ام
 که تا ابد با هم دوست باشیم
من میگویم چکار کنی
تو هم همان کار را میکنی
                         *******************
صبح تیری به طرف آسمان رها کردم
تیرم به خطا به سینه ابری خورد
ابر افتاد و روی ساحل جان داد
دیگر هرگز تیر اندازی نخواهم کرد
پیوست:اگر تا حالا چیزی از شل سیلور استاین نخوندید عجله کنید!کتابهاش که با نقاشی های خودش تزیین شدن معرکه ن.اسم چند تا از کتاباش:چراغی در زیر شیروانی, پاک کن جادویی, درخت بخشنده,بالا افتادن,آنجا که پیاده رو پایان میابد,کسی یه کرگدن ارزون نمیخواد و یه عالمه کتابه دیگه.فکر کنم همه کتاباش به فارسی ترجمه شدن.پشیمون نمیشید!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد