۱ـمن قرار بود این نظرات رو جواب بدم آخه بعضی وقتها به جز مرسی چیز دیگه ای نمیشه نوشت.برای همین از این به بعد فقط جواب نظرایی که چیزی باید در موردشون بگم رو میدم.از خجالت بقیه هم توی وبلاگشون در میام.این لینکها رو هم در اولین فرصت مرتب میکنم.
۲ـ در حال حاضر هیچ کتاب خوبی ندارم بخونم.اگه کسی کتاب خوبی میشناسه معرفی کنه.
۳ـ ببینم شما هم فهمیدید من چند وقته دچار یکنواختی شدم؟دیروز داشتم وبلاگم رو نگاه میکردم.یه هفته س چیز جالبی ننوشتم.قول میدم درست بشه.
۴ـ دیروز داشتم به تهران فکر میکردم.این شهر شلوغ و پردود و دم.دلیلش هم کولی هایی بود که شبا همین نزدیکیهای خونه مون میخوابن.خدا میدونه چند تا از این کولیها توی تهران وجود داره.توی شهری که شمالش با جنوبش از زمین تا آسمون فرق داره.هر چی فکر کردم نفهمیدم این شهر رو دوست دارم یا نه؟
۵ـ یه چیزی فهمیدم.وقتی آدم یادداشتی رو همین شکلی بدون اینکه اول روی کاغذ بنویسه مستقیم از مغزش تایپ کنه جالب تر میشه تا از قبل یادداشت برداره.
۶ـ این وبلاگ تا اطلاع ثانوی به علت مسافرت صاحبخونه تعطیل میباشد.توقف نکنید که توقف بیجا مانع کسب است.(چه ربطی داشت؟!)
۷ـ موفق و پیروز باشید.
نظرات 2 + ارسال نظر
مهران سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:08 ب.ظ http://moonstrand.persianblog.com

سلام .... اولین باره که به وبلاگتون میام .... وبلاگ زیبایی دارید ... ( اگر دوست داشتید و قبلا هم نخوندیدش کتاب who moved my cheese رو بهتون پیشنهاد میکنم * البته فارسیشو * ) ...... پیروز و شاد باشید ....

طلیعه سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 06:40 ب.ظ http://jazirehyegharib.persianblog.com

سلام:

به سلامتی کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد