آیینی برای آنها که رنج برده اند

از خداوند نیرو  خواستم
ضعیفم آفرید که تواضع بندگی را بیاموزم
از او سلامتی خواستم که کارهای بزرگ انجام دهم
ناتوانم آفرید که کارهای بهتری انجام دهم
از او ثروت خواستم که سعادتمند شوم
فقرم بخشید که عاقل باشم
از او قدرت خواستم که ستایش دیگران را به دست آورم
شکستم بخشید که بدانم پیوسته نیازمند اویم
از او همه چیز خواستم که از زندگی لذت ببرم
زندگیم بخشید که از همه چیز لذت ببرم
آنچه خواستم به من نداد
آنچه بدان امید داشتم به من بخشید
و دعای ناگفته ام مستجاب شد
و آنها این بودند:
من هستم!در میان انسانها
و غرق در نعمات پروردگار

روی کامپانلا


نظرات 4 + ارسال نظر
آتون شنبه 14 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:01 ب.ظ http://atoon.blogsky.com

نمی دانم چرا اما به این نوشته اعتقادی ندارم چراکه معتقدم هرچیزی را که تاکنون باباورهای قلبی ام خواسته ام به دست آوردم به انرژیهای مثبتی که در اطرافمان هستند و انرژیهای منفی اعتقاد دارم ونتیجه این اعتقاد را به طرز باورنکردنی دیده ام . موفق باشی

نازنین شنبه 14 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 05:45 ب.ظ http://graphict.persianblog.com

سلام اینارو خوندم یه نظر مخصوص دارم که باید به خودت بگم ... موفق باشی ( راستی من تا حالا اهنگ وبلاگتو نشنیدم :(( )

پسر مثبت شنبه 14 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 06:35 ب.ظ

سلام
من بر خلاف نظر یکی از دوستانمون به این نوشته خیلی اعتقاد
دارم
موفق باشی
راستی بچه ها برای این پسر مثبت دعا کنید

حامد--- چک نویس شنبه 14 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:51 ب.ظ http://WRITE-OFF.BLOGSKY.COM

دل من کودکی سبکسر بود
خود ندانم چگونه رامش کرد
او که میگفت دوستت دارم
پس چرا زهر غم به جامش کرد
زانچه دادم به او مرا غم نیست
حسرت و اضطراب و ماتم نیست
غیر از آن دل که پر نشد جایش
به خدا چیز دیگرم کم نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد