برف می بارد بر دامان سبز بهار

پارک جمشیدیه.نوروز ۱۳۸۶

نظرات 6 + ارسال نظر
علی مرسلی دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:17 ب.ظ

تو هم مثل منی

مانی دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ب.ظ http://manifarzad.blogsky.com

سلام من مانی هستم و عیدو بهتون تبریک میگم . وبلاگ جالب دارین موفق باشین

مهران دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:57 ب.ظ http://bobogoal.blogsky.com

سلام . مریم خانم . سال نوت مبارک ( البته با تاخیر چند روزه ) . راستش در مورد اخراجی ها حقیقتا حق این فیلم حتی یک جایزه هم نبود و البته به درستی هم نگرفت . در مورد لباس هم شاید می خواستند یک جورهائی به حرف شما برسند : لات ها هم می تونند افتخار شهید شدن را پیدا کنند که این یعنی توبه اما اگر لباس نظامی می پوشیدند که دیگه لات نبودند : می شدند برادر بسیجی و بسجی که لات نمی شه ٬ می شه ! البته این نظر شخصی من بود . در مورد مرگ مجید هم حق باشماست چون خیلی آبکی بود و یک جورهائی نرسیدن به کمال مورد نظر نویسنده را نشان می داد آخه کی برای تانک قمه می کشه ؟!
خوب دیگه ٬ مردم این قدر مشکل دارند که تا یک چیزی پیدا می کنند که میتونه آنها را بخندونه حاضرند براش کلی خرج کنند . نباید از مردم ایراد گرفت بلکه باید از مسوولین کشور ابراد گرفت . از این فیلم ها زیادند : یکی به خاطر خنده مردم فروش می کنه ٬ یکی به خاطر سیمای جذاب گلزار و مهناز افشار ( فیلم آتش بس ) و یکی هم ....
خیلی وقت بود که کامنت گذاشته بودم ٬ این دشت اول ما توی سال جدید بود . خدا بده برکت : هم به کاسبی من و هم به زندگی شما .
بای مریم خانم .

من سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:16 ق.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

عکست نمیاد جیگر

ققنوس سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:52 ق.ظ

عکسه که نمیاد!
ولی کنجکاو شدم!

نسیم سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:05 ب.ظ http://oraynab.persianblog.com/

آری گاه برف می بارد بر دامان بهار و یخ میزند شکوفه...اما باز هم برف زیباست...شکوفه زیباست...بهار زیباست...
نگاهت به فیلم اخراجی ها هوشمندانه است. من نمی رم سینما برای این فیلم چون خاطرات بدی از ده نمکی دارم...گاه لجن می شود حوض ابی ماهی ها
من همیشه منتظرم...اندکی نگاهت را به من بده تا جاودانه شوم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد