عروسک پدر

کتاب عروسک پدر رو خوندید؟الان تمومش کردم.واقعا معرکه بود.یک نفس خوندمش.خیلی ساده بود و بسیار دوست داشتنی.هیچ نکته ای برای کشف کردن نداشت....چرا داشت....راز زندگی!فکر میکنم مشکل خیلی از آدما اینه که یا توی گذشته زندگی میکنند یا توی آینده و بدون اینکه بفهمند حال اونقدر آروم از زیر انگشتانشون می لغزه و در میره که....نمیدونم که چی!عروسک پدر رمان نوجوانان بود و برنده جایزه کریستوفر.
نویسنده:پاتریشیا کالورت.    مترجم:شقایق قندهاری.     نشر:سراج.
حتما بخونینش.البته شاید خیلی ها خوششون نیاد رمان نوجوان بخونن.اما باور کنید سادگی و صداقت این کتاب میتونه یک هفته تون رو تامین کنه.باور کنید! البته توجه داشته باشید که من هم یک نوجوانم و به عنوان یک نوجوان دارم ضمانت میکنم!

ای کاش هیچ وقت همدیگر را گم نکنیم
اما توی هم گم بشویم.
(صوفی مصطفوی شاعر ۱۲ ساله)
نظرات 2 + ارسال نظر
ماه مهر یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 04:56 ب.ظ http://mahemehr.blogsky.com

سلام خانومی...... بازم خشگل نوشتی

مانی یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 09:50 ب.ظ http://charand-parand.blogsky.com/

سلام.
من این سبک نوشتن رو چند بار دیگه هم نوشته بودم.
ولی این دفعه ؛ من این نوشته رو از یکی از دوستام گرفتم.
نمی دونستم واسه کی هست. ولی اگر می دونستم واسه شما (یه دختر) هست ؛ به هیچ وجه اسمتون رو نمی نوشتم ؛ چون ممکن بود برام دردسر درست بشه ؛ چون قبلاْ این اتّفاق افتاده و من خیلی وقته که از نوشتن اسم یه دختر توبه کردم.
حالا از کجا بفهمم که اصلاْ واسه شما بوده ؟؟؟
من از دوستم می پرسم ؛ بهتون خبر میدم.
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد