.

زود بیدار شدم. دوش گرفتم. صبحانه شیرینی زبان خوردم. از خانه رفتم بیرون. سوار مترو شدم، توی مترو کارتون خریدم. از مترو پیاده شدم که بروم خانه­ی دوستم . خانه­اش دور بود، هوا سرد. شکلات خریدم، دست­هایم را کرده­بودم توی جیبم. با هم درس خواندیم، خندیدیم و خوردیم.

رسیدم خانه، دم غروب. رفتم کمک مامان که خریدها را از توی ماشین بیاورد بالا. بعد آمدم توی اتاقم. چراغ را روشن نکردم، دراز کشیدم روی تخت. خواستم بلند شوم نقش خیال را روشن کنم. نکردم، توی سرم برای خودم خواندمش.

باید مطلب تحویل می­دادم، درس می­خواندم، مشق­های کلاس زبان را می­نوشتم.

حوصله نداشتم، هنوز سرفه می­کنم، خشک و ادامه­دار.

بلند شدم، چراغ را روشن کردم، شیرینی خوردم، سرفه­ام بدتر شد.

دلم می­خواهد وسط این سطرها را با یک چیزی پر کنم.

یک چیزی که روزمرگی نباشد، خستگی نباشد.

نمی­توانم. 

  

پی نوشت: شادی اس ام اس زده شعر بخوان. همین­جوری نوشتم: سخن بگو که کلامت لطیف و موزون است.

نمی­دانم با چه کسی بودم.

نظرات 2 + ارسال نظر
پسرک مزخرف چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ب.ظ

ایـــــــران بـــــــرد...

کلا بردن تیمهای عربی خیلی فاز داره میدونی ؟!

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآهــــــــــــــــــــــــــــــــای خلیج فارسته!
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآهــــــــــــــــــــــــــــــــای نفس کش ایرانته! عربِ که هنوزم چراغاش عقبِ هـــه هــــه !

ببخشید! من کوچیک که بودم لایه روئی هرچی شیرینی زبانی که میدیدم رو جدا می کردم و میخوردم.و ایضا قاچاقی از درون جعبه به ظاهر باز نشده شیرینی... شکلات؟ چی نستله؟

مریم پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ق.ظ http://maryamdays.blogspot.com/

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد