ای همه خوبی در آغوشت

 

  

 

 

 

1. انگار آدم­ها یارکشی می­کنند، من می­مانم بیرون.

بعضی وقت­ها اینجوری است، انگار من هیچ­کسم، من را نمی­بینند، نمی­شنوند...

شاید این جوری نباشد ها، حس من است. 

 

2. برف که می­آمد، یکریز و نرم، من اول یاد تمام بچه­هایی بودم که تا حالا برف را ندیده­اند. که با تعجب به این چیزی که دارد از آسمان می­بارد خیره می­شوند و بعد عاشقش می­شوند. عاشق سفیدی و نرمی و یخ بودنش. عاشق این­که رویش راه بروند و به جا پاهاشان نگاه کنند.

بعد چند تا نوشته خواندم از نگرانی آدم­ها برای عزیزهای دربند در سرمای اوین...­

همین جوری است، خار و گل به هم که می­گویند منظورشان همین چیزهاست. 

 

3. می­شود دسته جمعی شادی کرد، مثل امروز صبح. یک عالمه­ای که با هم آدم برفی درست می­کنند، عکس می­گیرند.گلوله برف بازی می­کنند، توی برف غلت می­زنند... 

 

4. یک دختر و پسر آمده­بودند عکاسی. هی ژست میگرفتند و عکس می­گرفتند. ما یک کمی نگاهشان کردیم، بعد طبیعی است که گلوله برف­ها را برداشتیم و حمله... آن­ها آن­ور، ما آین­ور. خندیدیم و بازی کردیم. هیچ هم بهشان برنخورد... برف این­جوری آدم­ها را مهربان می­کند به هم. 

 

5. عکس را امروز صبح از پنجره­ی خانه گرفتم، به خاطر گلدان پشت پنجره که نشسته­بود کنار سپیدی برف. 

 

6. ممنون دوستانی­ام که برای پست قبل کامنت گذاشتند و ای میل زدند. 

نظرات 5 + ارسال نظر
فروغ دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ق.ظ http://reeeeturn.blogspot.com/

گله خیلی قشنگه . عکست هم ....

گلادیاتور سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ق.ظ http://ghoolghool.blogfa.com

صبح ها با آفتابگردان
تمام نانواهای محله مان را
گردن می زنم و
عصر ها با خدا
شطرنج بازی میکنم
روزگار خوبی است
فقط تو را نمی بینم
شایعه شده با
فرشته ها از خانه فرار کردی
اما آنها هم تورا
قال گذاشتند ...

مهدیار سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ب.ظ http://joojekhoroos.blogfa.com

چه عکست قشنگ و هنری و ایناس :)

منم چن تا عکس گرفتم با برف. بدک نشد همچین :D
:p

آنّا پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ق.ظ

سلام. ببخشید من میخوام برم خونه مهران غفوریان...

محمّد شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:41 ب.ظ http://khiyalesabz.wordpress.com

چقدر این نوشته و حسش رو دوست دارم. در کنار این گلدان زیبا و گلهای قرمزش و برفی که کمی دورتر سفیدیش را به رخ میکشد.
خیلی خوب و عالی بود. تک تک جمله ها! ممنون :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد