تو را خدا بنویسین،لینک بدین

دیشب ساعت سه سعیده از خوابگاه زنگ زد.که تور رو خدا بیاین کمک،که ریختن توی کوی با هر چی دم دستشونه می زنن.با قمه،با زنجیر،با چاقو،با سنگ،که کوی پسرها وضعشون خرابه،که فله ای دستگیر می کنن می برن،بچه ها یه سری دیشب زیر پل خوابیدن.صدای گلوله هم می آد،دستور تیر دارن.

سعیده می گفت به هر کی می تونه بگو بیاین کمک.

سردمه،بلند می شم می شینم روی تخت،دارم می لرزم،صورتم شده مثل سنگ.که خدایا به کی پناه ببریم؟به کدوم مرجع زنگ بزنیم که بیا دانشجوهای این مملکت رو از دست این جانی ها نجات بده؟

می گن کشته هم داشته دیشب،بچه های دانشگاه تهران عزای عمومی اعلام کردن،امتحان نمی دیم.

من نشستم توی خونه و موبایلم یکسر زنگ می خوره.بابا نمی ذاره برم بیرون،قلبم داره می آد تو دهنم.می خوام پهلو بچه ها باشم.تو خونه بنشینم چی کار؟که هی خبر بدن سیزده نفر کشته شدن؟که آدم ندونه دروغه یا راست؟که دیشب هیچ کدوم از دوستهام نخوابیدن از ترس.که دوستهام رو تهدید کردن به مرگ،به تجاوز...

از شورای کتاب کودک زنگ زدن که کلاسهای امروز کنسله.دوباره یخ کردم.می دونین اونجا بزرگترین آرزومون چیه؟یک جهان پر از صلح،پر از عشق...بچه های سرزمینمون نباید توی بغض و نفرت و درد و کینه بزرگ بشن.حقمون اینه؟

نظرات 23 + ارسال نظر
pix2pic دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ق.ظ http://pix2pic.blogsky.com

سلام عزیزم تبادل لینک میکنی؟
(pix2pic)من با این نام لینک کن
منتظرمااا>حتما بهم سربزن خوشحال میشم
برای پیشرفت بهم نیاز داریم پس....

میرزا دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ق.ظ http://minoodasht.blogsky.com

سلام علیکم .ما میرزا م یه تنز کار و طنز کار ..سر زدن شما مایه ی فخر است . دادن لینکی صلتی بزرگ می شود یا علی ..حتما نظرات خود را واصل فرمایید

سین دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ب.ظ

مریم . خسته ام از گریه

کیان دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:24 ب.ظ

سلام مریم
چرا فکر می کنی فقط خودتونین؟
من قبلا هم به احمدی نژاد رای داده بودم اینبارم می خواستم به رضایی رای بدم منصرف شدم باز به احمدی نژاد رای دادم خانواده ام که قبلا به هاشمی رای دادن اینبار به احمدی نژاد دادن 3 رای موسوی از دست دادن مثل آب خوردن با جواب ندادنش و سوال در هم برهم پرسیدنش با معتمد آریارو آوردنش.
تازه از روستا ها خبر داری؟ از روستایی که استاندارش بهش سر نزده بود که همین احمدی نژاد رفت سراغشون که همزمان با ورودش به جای آب استخر دو بار کلر خورده آب لوله کشی بهشون دادن چرا فکر می کنی فقط شما حق رای داشتین؟

یعنی چی؟چون به احمدی نژاد رای ندادن باید شب بریزن تو خوابگاه،دست و پاشون رو ببندن،سرشون رو بزنن به دیوار،بریزن ببرنشون؟
شما انسانین؟!

قنبیت دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:36 ب.ظ http://www.ghonabit.blogfa.com

قطعا نام کسانی که به احمدی نژاد رای دادند در تاریخ بعنوان خائنین به دموکراسی ثبت خواهد شد

ساره دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:22 ب.ظ

الان باید ۶۲٪ ملت از شادی مرده باشن، پس کجان این 62%؟! چرا همه جا انگار پودر مرگ پاشیده شده؟ خود طرفدارای احمدی نژاد هم فکرشو نمی کردن این همه رای بیاره... نرم افزارشون که رای رو تو شهرستان ها تقسیم می کرد لو رفت، شنیدی که؟! باورت می شه من جمعه ساعت 12 شب که تازه قرائت رای رو شروع کرده بودن تو چند تا سایت از جمله فارس و ایرنا رفتم و دیدم که به احمدی نژاد تبریک گفته بودن که 24 میلیون آورده و موسوی 13؟! باورت می شه تو تمام مدت کروبی بالای 1% هم نیومد؟! و اینکه تا 34 میلیون آرای باطله 0 بود چون به نرم افزار اصلا آرای باطله رو تعریف نکرده بودن؟! اصلا همه ی اینها به کنار، یکی بگه اگه همه راضین و جشن ملی می گیرین و بی سابقه بوده شرکت 85% مردم، پس چرا این اس ام اس ها قطعن؟! :))

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:45 ب.ظ

تو این وبلاگ تمام بیانه ها رو میذارن . همه یه جوری دور هم مجازی جمع شدن . www.bahmanagha.blogspot.com

کیان دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:15 ب.ظ

نه چون به موسوی رای دادن صورتشونو بپوشونن بیان شیشه بانک و بشکنن . عین جریان کوی دانشگاه شده که گفتن 50 تا دانشجو مردن بعدا معلوم شد یه نفر از نیروی انتظامی کشته شده و بس! همش خالی بندیه

http://gdb.rferl.org/011006DB-3896-48E4-843B-96FCA0762E7D_mw800_mh600.jpg
امروز ۲۰:۳۰ خودتونو دیدین؟!که بالاخره نتونستن سرپوش بگذارن روی رای مردم.
اگر خبر ندارین بدونین،فردا استادها و بچه های دانشگاه تهران تحصن می کنن.امروز دانشگاه عزای عمومی بود،توی راهروها قرآن پخش می کردن،بچه ها گم شدن،از یه سری هیچ خبری نیست.دوستهای من که اتفاقا خانواده هاشونم به احمدی رای داده بودن الان آواره ی خیابونن.چرا؟چون شب خوابیده بودن و یه عده ریختن کتکشون زدن.چون سرهاشونو کوبوندن به دیوار،چون الان هیچ خبری از دوستهای من نیست.
کی گفته کسی که بانکو آورده پایین دانشجوئه؟یه عده اغتشاش گر همیشه وسط درگیری حاضرن!
امروز همکلاسی های من تمام مدت گریه می کردن ،دیشبو اشهد خوندن و با لباس خوابیدن،همه شون عصبی ان از صحنه هایی که دیدن.چشمهای کبود همکلاسی مو خودم دیدم.لب شکافته ی دوستمو خودم دیدم.
این همه جنایت فقط برای چهار سال خدمت به مردم؟! اگر جشن ملیه،پس چرا شماها شادی نمی کنین؟چرا تو خیابون پر پلیس و باتومه؟پس اون ۶۳ درصد کجان؟!

کیان دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:16 ب.ظ

خب همش همین تعداد بودین نه بیشتر چرا اعتراض دارین اونم اینجوری

شهابک دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:17 ب.ظ http://www.shahabak.com

سلام مریم
مرسی که حقایق رو مینویسی ... مقاومت کنین که تنها راه همینه ...







تو رو خدا به بعضی از این موزدورها اجازه نده اینجا نظراتشون رو بنویسن

نرگس دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:35 ب.ظ

تو همه ی این مدت دلم برای دیدنت تنگ شده بود...فقط کاش تو روزای سبز می دیدمت....نه سیاه....
دلم می سوزه واسه کسایی که این وسط کووووور شدن...دیر یا زود واسه اونام روشن میشه...فقط نمی دونم چند تا ادم دیگه باید کشته و مجروح بشن تا دوزاری بعضیا بیافته...
خدایا رحم کن............
......
ر ح م . . .

آیدا دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:59 ب.ظ

یه پیشنهاد فوق العاده! به دلیل قطع sms همگی گوشی های پلاستیکی بخریم و جمع بشیم بریم مخابرات گوشی ها رو پرت کنیم طرفشون تا دیگه ما رو این طوری تحقیر نکنن.یه موبایل بزرگ هم درست کنیم و آتش بزنیم.فقط باید یه روز و یه ساعت مشخص اعلام بشه

پسرک مزخرف سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:03 ق.ظ






..تو این روزا آرزو دارم ای کاش در تهران زندگی می کردم.. .



..خیلی دوست داشتم با این کیان یه قرار ملاقات دوستانه می

گذاشتم.. .

کیان سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:14 ق.ظ

آدمی که خودشو به خواب زده نمی شه بیدار کرد. اینام چند روز دیگه تموم می شه بهر صورت جواب های هوی.بیخودی که کسی رو نمی زنن راستی از سربازهایی که یه زمانی دانشجو بودن حالا دستور دارن جلوی اغتشاشو بگیرن ولی هیچ دوره ای ندیدن که چجوری می شه جلوی سنگ و ککتل محافظت کرد و الان لب که چه عرض کنم تمام صورتشون سوخته اس هم یه آماری بگیر. ماها هم وطنیم اینو یادمون نره باید دستای همو بگیریم . خب قبول کنین آمار تهران زیاد بوده تعدادتون زیاد ولی شهرهای دیگه اینجوری نیست بعدم مگه وقتی خاتمی رای میاورد کسی چیزی می گفت؟ مثلا ناطق نوری تظاهرات بدون مجوز راه می ا نداخت یا توکلی به طرفدارش گفت شعبده بازی شده؟ در ضمن نیازی به این عکس نبود خودمم اونجا بودم پایین همین خیابون مسجد صاحب الزمان هست که خاتمی ( شیشه ماشینش هم شکسته بود انقدر محافظاش نشسته بودن روش )و برادرش و موسوی اونجا صحبت کردن همین جا دقیقا پشت جناب عکاس پمپ بنزین هست مردم می خواستن آتیشش بزنن چون کسی آرومشون نمی کنه و باهاشون بازی می کنه. ولی عکس از به خون کشیده شدن کوی ندیدم فقط شایعه هاش هست تو واقعه 18 تیر یادتونه هی آمار مختلف از کشته شدن و ربودن دانشجوها می دادن ؟ آخرش معلوم شد همه سالمن فقط یک نفر اونم سربازی که تو مرخصی بود و توی کوی مهمون بود

کیان سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:20 ق.ظ

برای آیدا : دیروز همه مجبور بودن فریاد بزنن فردا ( سه شنبه) میدان ولیعصر . منم از اینکه شبکه مشکل داره ناراحتم امیدوارم زودتر هرکی همچین فکری به سرش زده دست از کارش برداره.

برای شهابک : من مزدور نیستم ما فقط مخالف همیم

برای پسرک مزخرف : حیف که در تهران زندگی نمی کنی بهر صورت اگر چیزی می خوای من به وبلاگ مریم از سال 82 دارم سر می زنم

سمیرا سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:51 ب.ظ

من خودم شخصا از یه بسیجی طرفدار احمدی نژاد شنیدم که تو ستاد اونا نذاشتن رای ها شمرده بشه
اخه چرا گول حرفهای احمدی نژاد رو میخورین وقتی علنا داره دروغ می گه
موسوی چطوری میتونست به سوالای احمدی نژاد جواب بده وقتی هیچ کدومش در مورد خودش نبود
چرا احمدی نژاد 4سال که قدرت دستش بود در مقابل دزدیها سکوت کرده و حالا تازه یادش افتاده که کسایی به بیت المال دست درازی کردن
بزرگترین مشکل روستاها کمبود کاره این مسئله باعث میشه که مهاجرت کنن که هیچ فرقی نکرده

مریم عرفانیان سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:15 ب.ظ http://www.salamsepidiekaqaz.blogfa.com

شما ها چیو قبول دارین؟ کیو؟ امامو!؟ رهبرو!؟ اسلامو؟! انسانیتو؟! هیچ کدوم از این ها رو هم که قبول نداشته باشین مردم رو هم قبول ندارین؟!!!!!!!! هم وطناتونو؟؟؟ واسه رأیشونم ارزش قائل نیستین؟!!!!!!
یکشنبه که طرفدارای رئیس جمهور تو میدون ولی عصر جمع شده بودن ، تو هیچ کدوم از خیابونایی که به میدون ختم میشه نبودین؟!!!! ندیدین که جا برای سوزن انداختن نیست؟!؟ اگه شماها نبودین یا ندیدین یا حتی نشنیدین و تلویزیونم نگاه نکردین ، من دیدم من اونجا تو میدون بودم و از فشار جمعیت و خستگی غش کردم ، بالا اوردم اما حاضر نشدم میدون رو خالی کنم یا حتی همراه بهیار برم تو آمبولانس... من موندم و دیدم جمعیت میلیونی که تو میدونو خیابونایی که به ولی عصر منتهی میشن جمع شده بودن . ملتی که برای طرفداری از حقشون، رأیشون ، رئیس جمهورِ منتخبشون اومده بودن. من بودم میون جمعیت میلیونی که فریاد می زدن برای کسایی که سرشونو کردن زیر برف: "میگین تقلب شده؟!!!! چشماتونو وا کنین!!" شیرینی هم پخش کردن شادی ام کردن . از اول کریمخان تا میدون ولی عصر جعبه جعبه شیرینی پخش میشد بین ملت، من اونجا بودم اگه شماها نبودین و ندیدین و حتی نشنیدین...
(بقیشو تو بلاگم بخونین اگه مایلین)

کیان سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:06 ب.ظ

سمیرا تو ستاد که فقط ناظرها بودن نه طرفدارها مگه منظورت ستاد حمایت از کاندیدا باشه که تو اونم اصلا صندوق رای نمی ذارن!

سمیرا سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:20 ب.ظ

منظورم شعبه اخذ رای بود

نیکو شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:23 ق.ظ

آقای کیان به هرکی رای دادی بده!خوب شد ما یک نمونه از طرفدارای "معدود" احمدی نژادو دیدیم و همین دیدن شما حکایت میکنه از اینکه بقیشون چین!آدمایی که هیچ بویی از انسامیت نبردن!فقط بدون پدر هم مسلکهاتم بددددددددجوری تو خوابگاه درآوردن!تر(به عقیده تو!)وخشک(بازهم به عقیده تو!)با هم سوختن...شاید این دل سنگتو یکم به درد بیاره که البته بعید میدونم!!!
از کوچیکی ما یاد دادن که دروغ گفتن قبیحه،در خانواده هایی که به این آقا رای دادن،یا دروغگویی قباحتی نداره یا ازسر جهل خانواده ست نسبت به خالی بندیهای این استاد دروغ!والسلام!

یک منزجر! شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:30 ق.ظ

مریم عرفانیان!جسارتا شما ار بوی تن طرفداران احمدی نژاد بوده که داشتی غش میکردیُُ ُنه ازدحام جمعیت!تا حالا یک خاینو بو کردی؟هان؟

[ بدون نام ] شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:36 ق.ظ

مریم عرفانیان!مردمو اونروز ندیدیم!ولی ایول!یک عالمه جاش اتوبوس دیدیممممم!چقدر آدم جمع کرده بودن بیارن بریزن اون وسط!چقدر بهت دادن که در رثای کشورت هورا بکشی؟!

بابک سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ب.ظ http://www.hozourenab.blogfa.com

شورای کتاب کودک کجاست؟
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد