به نام شرف،انسانیت،عدالت و صداقت دستبند سبز می بندیم

دیشب تا مناظره احمدی نژاد و مهندس موسوی به پایان رسید،در حالی که از عصبانیت می لرزیدم فکر کردم چرا مهندس موسوی جواب دروغ ها و افتراهای احمدی نژاد را نداد؟

چرا نگفت مرجعی که زمان آقای خاتمی روزنامه ها را می بست قوه قضاییه بود نه دولتی که امروز خارج از اختیاراتش یاس نو را می بندد تا روزنامه ی رقیب را از میدان خارج کند،که احمدی نژاد نمی فهمد وضع کشور در فضای ملتهب دوران جنگ و سالهای اول بعد از انقلاب با الان قابل مقایسه نیست،که سیاست خارجی زمان آقای خاتمی بر پایه «گفت و گوی تمدنها» می گشت،روزی که احمدی نژاد غم انگیز می نامدش روزی بود که شیراک برای دومین بار در طول تاریخ کاخ الیزه آنجور از پله ها پایین آمد تا خاتمی را در آغوش بگیرد،وقتی احمدی نژاد اسم همه را پشت هم قطار کرد و از خجالت همه در آمد مهندس موسوی چرا حتی اسم کردان را هم بر زبان نیاورد؟اسم وزیری که حتی لیسانس هم نداشت و در برابر مردک جعلی دکترای آکسفوردش احمدی نژاد زحمت معذرت خواهی هم به خود نداد.یا چه طور وقتی از بازیگر بودن مادر فیلم موسوی حرف می زند( مجیدی جوابیه داده،لینکش همین پایین) که چند روز بیشتر از لو رفتن بازیگران فیلم خودش(بازیگران سیمای مرکز هرمزگان) نمی گذرد.

اما حالا اگر ذره ای بین کروبی و موسوی مردد بودم،اگر ته دلم از انتخابم می لرزید با افتخار دستبند سبز به دست می بندم.چون دلم رییس جمهوری شریف،صادق و بزرگوار می خواهد که در مقابل مرد کوچکی که عکس همسرش را جلویش تکان می داد که به خیال خودش موسوی را در هم بریزد،با متانت از همسرش دفاع کند.رییس جمهوری که برایم امنیت روانی ارمغان بیاورد،که درون و بیرونش یکی باشد،که متانت و نجابت نمونه ای از هزاران صفتی است که رییس جمهور این چهار سالمان ندارد.که ملت ایران لایق رییس جمهوری باشخصیت،هنرمند و روشنفکر است که به قیمت قدرت حاضر نباشد هر کلامی را بر زبان بیاورد.بیشتر از این نمی نویسم فقط به لینکدونی این پایین هم سر بزنید و اگر دوست داشتید جواب نظراتتان را بخوانید دوباره برگردید! 

+وای بر ما-یادداشتی از ناصر فکوهی  

+خجسته باد این پیروزی-ملکوت 

+مجید مجیدی:مطلبی که در مورد فیلم تبلیغاتی مهندس موسوی بیان شد دروغ محض است

+ساکت-خوابگرد 

+دوئل احمدی نژاد و موسوی 

+برای ایران-ناتور 

+قصه ی جامی و مرد شیاد-لحظه 

+میرحسین، پیروز متین این مناظره بی‌ نظیر-فهیمه خضر حیدری 

+کاش میرحسین انقدر نجیب نبود-تلخ مثل عسل 

+مناظره تاریخی-اینجا و اکنون 

+نامه ای در باب منازعه به سبک احمدی نژاد-پوپو

نظرات 28 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:21 ب.ظ http://www.powersetshop.com

http://www.powersetshop.com

نگار پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:04 ب.ظ

عالی بود مریمم..عالی بود...
کاش این بی صفت نوشته ی تو را میخواند...
کاش میرحسین کمی فقط کمی بهتر جواب ناراستی های محمود را میداد گرچه این انسان اینقدر بزرگوار است که حاضر است هرگونه تحقیر و دشنامی را بشنود ولی از اصول اخلاقی اش پا فراتر نگذارد..
موسوی دیشب نشان داد که شیفته ی قدرت نیست و اوست که حقیقتا دلسوز ملت است...

کاش مردم دلسوز واقعی شون رو بشناسن.کسی که با آمارسازی و دروغ خودش رو حقیقت جلوه نمی ده...

یاسمین پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:02 ب.ظ

دیشب لرزیدیم، بغض کردیم و حیرون موندیم از این حجم هتاکی و دروغگویی و پرده دری برابر اون همه صبوری و متانت.
دیشب برای ما حجت تمام شد مریم. اما می ترسم. می ترسم که همون طور که لحظه و ملکوت نوشته بودند انتخاب این بار مردممان بشود آزمون نباهی اخلاقیمان و با انتخاب مردم بفهمیم که اتفاقا لیاقت این جامعه ی اخلاق زده ی امروز همین رئیس جمهور حقیریه که به هیچ معیار اخلاقی پایبند نیست. می ترسم ..

امیدوارم و دعا می کنم که این طور نباشه.
این هفته ی مونده رو باید دریابیم..

من هم می ترسم یاسمین جانم و هیچ هفته ای اندازه این هفته سخت نخواهد گذشت برای مایی که به احترام مردی که برای قدرت حاضر نیست اخلاق رو زیر پا بگذاره دستبند سبز بستیم.

معین پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:49 ب.ظ http://pootshka.blogfa.com

بحث‌هایی رو که تو صفحه‌ی فیس‌بوکم شده، بخون. نظر من همون‌هاست. اضافه بر اون‌؛ من فکر می‌کنم اگه کسی جلوت بشینه و به 70 میلیون نفر دروغ بگه و تو ساکت بشینی نگاه کنی، عین بی‌اخلاقیه. فکر می‌کنم مفاهیم قاطی شدن...

معین به خدا دعوای الان ما بحث کروبی یا موسوی نیست.همچنان که چند روز توی دعوای دانشگاه ما عکس موسوی و کروبی رو با هم بلند کرده بودیم مقابل احمدی نژادی ها و توی یک جبهه ایستاده بودیم.من دلایل کسانی که کروبی رو به موسوی ترجیح می دن کامل می پذیرم و درکشون می کنم.خودم هم به خاطر همین دلایل شک داشتم توی انتخابم.فکر می کنم اصلاح طلبها حداقل باید به همدیگه احترام بگذارن توی انتخابشون،هر چند به قول شما موسوی اصلاح طلب نیست،اما من ترجیحش می دم به هزار دلیل که یکی ش اینه که درصد رایش بیشتر از کروبی یه و اینکه چرا خودمون رو گول بزنیم؟توی این سیستم،برنامه های کروبی چه قدر ضمانت اجرا دارن؟و بگم که من قدرت تیم پشتیبان کروبی رو منکر نمی شم!
دیگه اینکه به نظرم اگر مهندس موسوی می خواست جواب دروغ های احمدی نژاد رو بده و از عملکرد دولت های قبل دفاع کنه توی دامش می افتاد،مگه کم می یاره از دروغ گفتن احمدی نژاد؟!من با یکی صحبت کردم که قبلا سفیر ایران توی سوئیس بوده و به نظرش جواب ندادن مهندس موسوی خیلی بیشتر به نفعش بود و سیاستمدارانه تر،تا جواب دادن و ارجاعت می دم به کامنت اوسنه ایضا!

یه دوست پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت...
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار[گل]

آدونیس پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:17 ب.ظ

دقیقا بخاطر این مناظره من که بین کروبی وموسوی مونده بودم به موسوی رای میدم
جدا میگما
اون رسانتم یه پدیده جالبه .دیروز باهات شوخی کردم اتفاقا یه مقاله در موردش نوشته ام که خوبه بد نشد
گفتم بگم شادشی یه رای اضافه شد(آیکون خودشیرینی) :-)

خوشحالم!

اوسنه جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 ق.ظ http://owsane.blogfa.com

به معین:
آقای موسوی همونطور که امشب در مناظره با آقای رضایی فرمودند، به خاطر مصلحت نظام بعضی جوابها رو ندادند و این عین قانونمداری واخلاقه و قرار نیست مناظره تبدیل به جدل و بحثهای لفظی و بعضاْ شخصی بشه. باید منصفانه قضاوت کنیم.

:)

یک پیشنهاد برای تو جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:48 ق.ظ

آنکه با زندگی می سازد زندگی را می بازد
با زندگیت نساز زندگیت را بساز

سرمایه گذاری در کمپانی راه آسمان

هانیه جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 ب.ظ http://aztobato.persianblog.ir

موافقم باهات

تشکر!

هانیه جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:59 ب.ظ

چرا همدیگه رو نبینیم؟ ما سه‌شنبه‌ی این هفته ساعت ۵ و نیم بوستان گفتگو قرار گذاشتیم. میای؟ ما یعنی من و سمانه و طلعت مهدوی و مژگان. نمی‌دونم یادته یا نه

علی جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.patinage.wordpress.com/

ماشالله! همه سیاسی شدن ...

آخه حدودا یک هفته دیگه انتخاباته،در جریان هستین که؟!

پسرک مزخرف جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:34 ب.ظ



سلام.. !

با آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران در مقابل کره شمالی و وقوع آزادی بیش از پیش در ایران اسلامی(!)


آمین

افشین امپراتور هم نشد که بشه!

یکی طرفدار حق شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:17 ق.ظ

تخریب و توهین تا کجا؟
با ارسال یکی از اعداد 1 تا 24 به 30001401 از طریق تلفن همراه خود آمار عملکرد احمدی نژاد را دریافت کنید.
قضاوت عادلانه با شما!
برخی از این آمار:
2- "صادرات غیر نفتی"
رشد 2.23 درصدی
تا سال 1383: 6847 میلیون دلار
سال 1386: 15312 میلیون دلار

3- "بودجه ی ورزش همگانی"
رشد 12 ونیم برابری
8سال دولت قبل 16 میلیارد تومان
3و نیم سال دولت نهم 100 میلیارد تومان

4- "نرخ بیکاری"
بهار1384: 11 و نه درصد
بهار1387: 9و شش درصد
تک رقمی شدن نرخ بیکاری

5- "مراکز تحقیقاتی"
رشد 2 و نیم برابری
1384: 195 مرکز
1387: 494 مرکز

7- "مدال های ورزشی"
رشد67 درصدی
دولت هشتم: 934مدال
دولت نهم: 1561مدال

8- "صادرات محصولات کشاورزی"
رشد 34 درصدی
1384: 1670 میلیون دلار
1387: 2230 میلیون دلار

14- "تولید سیمان"
1384: سالانه 34 میلیون تن
1387: سالانه 64 میلیون تن

19-"ساخت آزاد راه"
دولت هشتم: 242 کیلومتر
دولت نهم: 388 کیلومتر

20-"سفرهای خارجی"
200میلیارد تومان
صرفه جویی در هزینه های سفرهای خارجی

22-"واحدهای صنعتی"
رشد 58درصدی
دولت هشتم: 16637 واحد
دولت نهم: 26271 واحد

24- "تولید مس"
8سال دولت خاتمی: 3750 هزارتن
3سال دولت احمدی نژاد: 15000هزارتن

در صورت تمایل با ارسال اعداد دیگر به 30001401 از بقیه آمار هم با خبر شوید و عادلانه تصمیم بگیرید.
من همینارو فرستادم فقط!
بقیش با شما!
یا علی!

من به این آمار ها توجهی نمی کنم،وقتی رییس جمهور آمار بانک مرکزی خودش رو قبول نداره و تورم ۲۵ درصد رو می گه ۱۵ درصد حالا هی آمارسازی هم بکنه.که چی؟!

یکی طرفدار حق شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:18 ق.ظ

دوست عزیز
هم وطن من !
آیا باز هم خواهی ترسید و نوشته ی مرا پاک خواهی کرد؟

دوست عزیز
هم وطن من!
بنده کدام نوشته ی شما را پاک کردم که این دفعه دوم باشد؟!
تازه توی چند وبلاگ دیگه هم همین کامنتان را دیدم!
دوست عزیز
هم وطن من!
سند تو آل حل می کنه مشکلتون رو جدی؟!

یکی طرفدار حق شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:23 ق.ظ

وقتی حرفی برای گفتن نداشتن آقای موسوی
وقتی به من من افتاده بودن
وقتی آقای احمدی نژاد دست شبه انسان های بی دین که حق مردم این مملکتو خوردن واسه ملت رو کرد...
چرا کم اوردن و بی حرفی رو حیا معرفی می کنین؟!
ایشون حتی یک برنامه درست حسابی هم ندارن!
همه حرفاشونم از رو می خونن!
چطور می تونین به تخریب و توهینتون ادامه بدین؟
مگه مسلمون نیستین؟
حداقل انسان باشین...

مگر اون شبه انسان های بی دین که شما می فرمایید جلوی احمدی نژاد نشسته بودن و با ایشون مناظره می کردن که تک تک اسمهاشون رو آورد؟
مگه مهندس موسوس مسئول تمام مشکلات ۲۶ سال قبل از ریاست جمهوری آقای احمدی نژاده؟
کسی که به خودش اجازه می ده توی رسانه ملی در غیاب افراد بهشون توهین کنه مسلمونه؟کسی که آمار دروغ می ده مسلمونه؟کسی که واقیت رو برعکس جلوه می ده مسلمونه؟عکسهای دیدار آقای شیراک و خاتمی موجوده.این هم عکسهای اون دیدار:http://www.ghalamnews.ir/news-16696.aspx
آقای احمدی نژاد مگه از مهندس موسوی برنامه خواستن؟!ایشون که فقط اسم پشت هم ردیف کردن که تمام اینا دزدن!
تازه،اگر کشور این همه مفسد اقتصادی داره ایشون این چهار سال مشغول چه کاری بودن که تازه دم انتخابات یادشون افتاده اسم رو کنن؟

هفت رنگ شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ب.ظ http://7rang.ir/counter/

با سلام

سیستم شمارشگر هفت رنگ ، شمارشگری با امکانات جالب

به 2 صورت فلش و متنی

هم برای مشاهده آمار بازدید وبلاگتان و هم برای بالا بردن زیبایی آن

با تشکر

x شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام
مناظره ی آن شب را دوست نداشتم اصلا؛ این طرز حرف زدن آخر این "یکی طرفدار حق" را هم دوست ندارم و این طور حرف زدن های تو را مریم... این که می بینم تاب نظر مخالف نداری، و اما از موافقانت "تشکر" می کنی... این که تو را هم می بینم که به فحاشی افتاده ای... این ها می ترساند مرا مریم که نکند تو هم مثل هزار تای دیگر این روز ها خودت نباشی... می ترسم از این همه بی فکری و تعصب این روزها، از این هایی که هیچ دلیل و دفاعی برای انتخابشان ندارند و مخالفانِ هم وطن را دشمن و دروغگو می بینند. فرقی نمی کند دستبند سبز بسته اند یا پرچم ایران به دست گرفته اند. مثل همند وقتی در جواب چرا یک چون منطقی و برخاسته از تامل ندارند!
دلم می گیرد این روزها که نکند دوستی هامان یادمان برود، که سلاممان رنگ هزار کنایه به خود بگیرد، که نگاه مان سنگین شود به هم... نکند یادمان برود و مهره های دشمن شویم.
مهم نیست من و تو به که رای می دهیم، ما یکی هستیم حتی اگر رأیمان یکی نباشد، وقتی خودمان انتخاب کرده باشیم.
و این روزها به قول استاد: "نه هست های ما چونانکه بایدند، نه باید ها... "

۱.اینکه از موافقانم تشکر کردم یک دلیل بیشتر نداشت،عجله داشتم و جواب مخالف طولانی است،اما جواب موافق یک تشکر!جواب بقیه را گذاشتم برای امروز و اینکه من وقتی نظرات موافقان را(آن هم نصفه و نیمه) جواب دادم که فقط و فقط پوتشکا مخالف بود!
۲.کجا به فحاشی افتاده ام دقیقا؟!اسم رفتار احمدی نژاد چیزی جز وقاحت نبود!
۳.من این روزها بیشتر از همیشه خودم هستم.بیشتر از همیشه می دانم چه می خواهم.بیشتر از همیشه برای خودم،آینده ام،کشورم،مردمم،دینم...نگرانم!کسی از من سوالی نکرد تا جواب منطقی بدهم،وگرنه این روزها از صبح تا شب توی خیابان و اتوبوس و تاکسی با مردم،چه موافق و چه مخالف بحث می کنم و دلیل می آورم.
۴.می دانید جواب یکی از طرفداران احمدی نژاد که آقایی بود حدودا ۳۵ ساله به درود بر موسوی من چه بود؟!....نگاهم کرد و با لبخند گفت:مرض،درد،کوفت...و من دور شدم در حالی که به هیچ کدام از طرفداران احمدی نژاد توهین نکرده ام.حیران مانده بودم به کجا رسیده ایم که در برابر یک درود باید فحش بخوریم،آن هم جلوی دانشگاه،جلوی جمعیت...
۵.شما با اسم ایکس نظر می دهید،آنوقت از من جواب شفاف و منطقی می خواهید؟! مگر اسمی که می خواهید توی صندوق بیندازید کیست که شهامت نوشتن اسم را از شما می گیرد؟
من که با نام و نشان روز و شب فریاد می زنم درود بر موسوی،چون به انتخابم ایمان دارم!چون شرف و انسانیت و عدالت و نجابت و صداقت کمترین سهم من از زندگی در ایران است!

یک دانشجوی اقتصادی شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.sam.blogsky.com

قشنگ بود
ولی تردید در مورد کروبی و موسوی؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی چه چیز کروبی رو می پذیرید .کلا برنامه های اقتصادیش ویران کننده است
رای ما محسن رضایی هرچند امیدچندانی ندارم
منتظر حضور شما هستم.
اگه منو به نام چرندیات یک دانشجوی اقتصادی لینک کنید خوشحال میشم منم شمارو لینک کردم
بای..........

[ بدون نام ] یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:54 ق.ظ

با نزدیک شدن به انتخابات هاله زرد رنگی
در اطراف شلوار احمدی نژاد دیده شد!!!!!

معین یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 ق.ظ http://pootshka.blogfa.com

تا اون‌جا که من نظر دادم، حرفی راجع به کروبی نزدم. نفهمیدم از کجا گیر آوردی.
منظورم هم از افشای دروغ، درباره‌ی دولت احمدی‌نژاد و حرف‌های غلطی که مثلا درباره‌ی بسته‌نشدن روزنامه‌ها و نامه‌ی تونی بلر و هزار تا کوفت دیگه گفت بود.

خب تو گفتی صفحه فیس بوک،من هم می دونم می خوای به کروبی رای بدی که!:دی
دیگه اینکه با توجه به مناظره دیشب فکر می کنم اتفاقا استراتژی موسوی درست بود که جواب نداد.

* یاس سفید* یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:17 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

امیدوارم به تمام آرزوهای قلب پاک و قشنگت برسی عزیزم

نگ نوج یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:53 ب.ظ

تا پیش از مناظره، می خواستم به موسوی رای بدم. از سر اجبار. حالا با علاقه بهش رای می دم

معین یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:55 ب.ظ http://pootshka.blogfa.com

کروبی بد عمل نکرد. دست‌کم این‌که این رو مطرح کرد که این آدم دروغ‌گوئه. و تو بعضی جاها دروغشو درآورد. (مثل قضیه اسرائیل. یا این‌که هی می‌گفت ۵تا کشور بگو. ۲تا بگو.) این باعث می‌شه مردم کم‌تر اعتماد کنند. یا شک کنند. که این به نظرم مثبته.
خوب هم نبود. اگه کروبی جلوی نمودارهاش چهارتا آمار دقیق می‌خوند، اون‌ها هم بی‌اثر می‌شد. کاری که به نظر من موسوی هم باید می‌کرد. باید جواب این آدم رو داد.

فارغ از هر نتیجه ای و فارغ از انتخابم،من که کروبی دوست داشتنی و شجاع و صادق این روزها یادم می ماند.

پرنیا دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:54 ب.ظ http://www.havadaran.net

سلام . با حمایت از میرحسین موسوی هوشیاری و بیداری خود را اعلام کنید . دولت میرحسین موسوی ، دولت صداقت و راستگویی . لطفا این جمله رو واسه دوستات اس ام اس کن و ازشون بخواه که اونهام واسه دوستانشون اس ام اس کنن .

مریم عرفانیان سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:25 ب.ظ http://http://salamsepidiekaqaz.blogfa.com/

سلام مریم جونم!
اوهو اوهو اوهو! خیلی خوشحال شدم و ذوق کردم و شادمان شدم نظرتو تو بلاگم دیدم!
الهی بمیرم! گشتی یه نکته + تو این شعر ضعیف پیدا کردی واسم نوشتی!
قربونت بشم! (:
خیـــــــــــــــــــــــــــــــــلی به امید دیدار!(بوس!)
(راستی! گرچه کم نظر میدم اما همیشه اینجارو می خونما!)

:)

مریم عرفانیان سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:30 ب.ظ

و در مقابل تمام این تعصبات و مثبت بینی هر کس به نفع خودش من دیگه فقط ثانیه شماری می کنم هرچه زودتر جمعه بیاد و این کابوس تموم شه...
انتخابات تموم شه و همه به نظر اکثریت – چه مطابق میلمون بود چه نبود- احترام بذاریم...
که دیگه هیشکی به هیشکی توهین نکنه
تا دیگه دو دسته نشیم ، دشمن هم نباشیم...
یکی بشیم دوباره کاش!

مریم جانم،درسته که شاید رنگهامون با هم فرق کنه اما دلیلی بر دشمنی نیست این تفاوت رنگ و واضحه که همه مون دلمون می خواد همه چی خوب باشه برای مردم و کشورمون.

سام پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:13 ب.ظ http://www.ashrafyat-iran.blogfa.com

ایران فقط تهران نیست ورئیس مجلس هم، تمام مجلس نیست
به یاد داشته باشیم که این کشور به دست پا برهنگان واقشار ضعیف مردم ایران ، تا امروز سر پا است، آقای هاشمی و چند تای دیگه پیش خودشان فکر نکنند که اگر حضور نداشته باشند ، کشور نابود می شود
این کشور را خدا وحجت خدا نگه دار هستند، شاید آقایان... روی اقشار ضعیف وپا برهنگان دلسوخته که همچنان با متانت وبا سکوت اوضاع کشور را دنبال می کنند حسابی باز نکردند ولی این نصیحت را گوشزد کنم بد نیست که : حق وباطل کامل نزد اهلش آشکار است وفقط کافی است ولی فقیه لب تر کنند آن وقت خواهید دید که همین پا برهنگان چگونه خود را برای دفاع از رهبر ومقتدای خویش ، سینه چاک می کنندو خاندان ودودمان ظلم واشرافیت را در هم می کوبند.
هشدار: یادتان باشد که اگر فرهنگ ما وشرف ما وهمه چیز ما را از ما بگیرید نقش اباعبدالله الحسین (ع)از دلهای ما زدودنی نیست.
هول برتان ندارد که اسمتون را گذاشتند نخبه ی سیاسی، شما هر چه دارید از صدقه ی سر محرومین ودرد کشیدگان دارید، شما هر چه بر مال خود افزودید از قناعت وآبروی مردم محروم دارید، شما هر ثروت ومقام کذایی که برای خود ساختید از گرسنگی هاو فقر ما دارید .
یا حسین

سام پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:24 ب.ظ http://www.ashrafyat-iran.blogfa.com

با فکر باز و با آرامش خاطر ومطالعه کافی به احمدی نژاد رای دادم
ایران فقط تهران نیست ورئیس مجلس هم، تمام مجلس نیست
به یاد داشته باشیم که این کشور به دست پا برهنگان واقشار ضعیف مردم ایران ، تا امروز سر پا است، آقای هاشمی و چند تای دیگه پیش خودشان فکر نکنند که اگر حضور نداشته باشند ، کشور نابود می شود
این کشور را خدا وحجت خدا نگه دار هستند، شاید آقایان... روی اقشار ضعیف وپا برهنگان دلسوخته که همچنان با متانت وبا سکوت اوضاع کشور را دنبال می کنند حسابی باز نکردند ولی این نصیحت را گوشزد کنم بد نیست که : حق وباطل کامل نزد اهلش آشکار است وفقط کافی است ولی فقیه لب تر کنند آن وقت خواهید دید که همین پا برهنگان چگونه خود را برای دفاع از رهبر ومقتدای خویش ، سینه چاک می کنندو خاندان ودودمان ظلم واشرافیت را در هم می کوبند.
هشدار: یادتان باشد که اگر فرهنگ ما وشرف ما وهمه چیز ما را از ما بگیرید نقش اباعبدالله الحسین (ع)از دلهای ما زدودنی نیست.
هول برتان ندارد که اسمتون را گذاشتند نخبه ی سیاسی، شما هر چه دارید از صدقه ی سر محرومین ودرد کشیدگان دارید، شما هر چه بر مال خود افزودید از قناعت وآبروی مردم محروم دارید، شما هر ثروت ومقام کذایی که برای خود ساختید از گرسنگی هاو فقر ما دارید .
یا حسین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد